Skulle vara kul och veta hur många från TIK Kvissleby som ska med? Håckla, Lennon m,fl kom igen nu! Har faktiskt funderingar på att starta en avdelning härute som då skulle gå under namnet TIK Kvissleby!
Min förhoppning är att stödet från oss TIK'are ska vara liknande som det var i Rocklunda...! Hoppas nu att "Molla" matar spelarna med ståltråd innan kvalserien!
Det jag funderat på länge och väll eftersom jag inte har fått mina pengar en (och från förra månaden tog slut på en dag!) Vad kan de kosta att åka till tex aik, Leksand och löven/skellefteå ? Skulle vara bra att veta så man kan pressa mammsen på pengar idag...
Jag skulle vilja gå så långt som att enda giltiga frånvaron för boende i närområdet på onsdag är eget dödsfall. Av flera skäl behöver laget extrasupport på Hovet :
1. AIK är huvudmotståndaren. Den här matchen kan visa sig ha varit helt avgörande när vi summerar kvalserien.
2. Första matchen i kvalserien anger tonen för fortsättningen. En seger ger råg i ryggen. Självförtroendet växer vid seger och viceversa.
En förlust blir som att dra in andan i motvind i samband med ett sulfatutsläpp. Du blir aldrig densamme efteråt.
Jag tror att mycket av Timås fortsatta existens i elitserien avgörs redan i första matchen mot AIK. Vinst där, då ser det riktigt bra ut. Laget som förlorar kommer att få spela under stor press de komande omgångarna...
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Finns det några andra söderbor?