Dream Team: Ah, Månbas Alpha, det var grejer det. Men det blev ett grymt återseende när man såg repriserna på Z-TV för några år sedan. Tidens tand hade gått hårt åt serien. Hmm...Larmet Går har jag för mig att jag storögt satt och tittade på när jag var mindre.
Åh nej, gick den på en TV-kanal jag har - och jag missade den?? Jag som länge velat se den, för att se vad gamla människor såg för filmer när de var yngre...
Paddan: Thunderbirds? Måste jag vara för ung för att komma ihåg. Men jag för väl höja din Staffan med Vilse i pannkakan ochh Lillstrumpa och syster Yster.Och så får Nisse och Klara också häng med på ett hörn.
bruden han spelade emot mot var inte att leka med..Ulrika Örn hette hon..och efter hon hade spelat in filmen G så släppte hon en LP..(för er som är sååå unga så var LP det bästa som fanns innan CD) och den har jag ännu kvar i min samling....;0)
gud: Tror ingenting ärligt talat, blev oerhört förvånad att han blev uttagen överhuvudtaget. Tycker han inte presterat som han kan. Å andra sidan är det många i det här laget som har varit dåliga.
Förresten kom jag att tänka på en gammal klassiker med Noice, på tal om jalla: "Svart läder, skinnkläder, sylvassa klackar o kedjor...." :)
rådbjer: Var nere och kollade in dom nya i går (skitmatch, tur det finns pub !)och den man såg var "elake" Hedström...Hett humör, men lite avig och rivig med pucken, han kan passa in.
Det börjar se för bra ut det här, och jag kommer i håg när Timrå var FÖR bra, det gick åt h..... hoppas den dyra läropengen från mitten av -70 inte glöms. Jag ser tendenserna i FBK nu.