Nu när folk förflyttar sig till NHL blir bara Timrå starkare och starkare på pappret. Franzén från HV71 försvinner Holmqvist i Linköping försvinner, ev karnberg och loui eriksson försvinner. Även om vi tappar Hedström så tycker jag att vi ser starka ut Att vi knöt till oss Peter Ström tror jag kommer betyda mycket för Timrå denna säsong. Vi har tunga spelare likt nilsson warg wennerberg=Brukers. vi har skills likt nordgren, laakonen, regin, nilsen, vi har etablerade elitserie spelare som gahn, hallin carlsson söderstöm (Söderström får sitt genomrått i år). Vi Har Två grymma målvakter Oksa är Nog Kapanen stuket lätt samt Asplund var nyckeln till nyköpingsframgång förra året de kom faktiskt till kvalserien.
Även Backsidan ser stark ut. Styf, Strålman, lindström, aalto, svederg, koskinen hansson dessa grabbar är INTE dåliga.
känns som om folk bara väntar på nyförvärv genom att se utländska namn bara för man är van å se det känns mer kul att timrå är så svenskt som det är just nu. två danskar fyra finnar resten svenska. Man är van å se coola utländska namn därför ser det nog sämre ut än vad det är. Jag känner sj att det saknas ngt men är nog bara ett eller ett par utländska namn. (hoppas ni fattar vad jag menar med detta).
Ser bara en ljus framtid känns som om detta Timrå Lag kommer kriga som ett lag inte förlita sig på vissa kommer å bättre detta år än förra. tycker Nubben ersatt spelarna som försvunnit med nya spånnade lovande talanger.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Även Backsidan ser stark ut. Styf, Strålman, lindström, aalto, svederg, koskinen hansson dessa grabbar är INTE dåliga.
känns som om folk bara väntar på nyförvärv genom att se utländska namn bara för man är van å se det känns mer kul att timrå är så svenskt som det är just nu. två danskar fyra finnar resten svenska. Man är van å se coola utländska namn därför ser det nog sämre ut än vad det är.
Jag känner sj att det saknas ngt men är nog bara ett eller ett par utländska namn. (hoppas ni fattar vad jag menar med detta).
Ser bara en ljus framtid känns som om detta Timrå Lag kommer kriga som ett lag inte förlita sig på vissa kommer å bättre detta år än förra. tycker Nubben ersatt spelarna som försvunnit med nya spånnade lovande talanger.
Mot SM-guld nu KÖR VI