haggen:Ja, jag är besviken på Brynäs som slutade spela hockey efter de gjort 2-0
Men inte ens den chansen tog nog. Jag förstår tt ni är uppgivna efter att ha låtit Elitseriens i särklass sämsta målvakt hålla nollan. Han sattes ju inte ens på prov.
Är det er tur att åka ur hockeyns finrum månne? Jag hoppas att ni håller er kvar.
Inte minst för att brynäs kan fortsätta att bygga på sin vinstsvit mot er på hemmais ;-)
Grappar, ser ut som om det blir kvalserie för oss även i år. AIK har tre matcher på sig att segla om.
Vilken fest, vi var inte bra men Brunass spelade knappt hockey i en period om ens det, jäkla publikfrieri det när det är deras århundradets fest. Skämmes ta mig faan!
pmN-:
Se likheten med Önerud och chipspåsen i HV, han fick ju inte betalt på sekunden och då spelar inte jag, dom är patetiska!
pmN-:
Jag frågar fortfarande, varför envisas man med att ah Boyce-Rothewall med i laget och dessutom kör man stenhårt med honom i PP och BP.
Vi kan inte stå och falla med att Nordgren blir sjuk, NU får det fan i mig hända nåt på värvarfronten!
hubbenorlen: Dominera? Haha!
Jag kan hålla med dig om att vi inte är bättre än så här, men det är det enda.
Redigerad kommentar
Det finns en plan... Ha ha! Är det att kliva ur ES?
Vilket jävla säck gäng, totalt jävla uddlösa... Jag är så grymt less på hockey´n nu.
Vi har två skit målvakter, vi är utan målskytt, vi har en spelare som kanske skjuter hårdast i ES men avlossar inte ett skott. Backar som liknar min mormor på isen, vi har spelare som älskar att åka ner i hörnet, men vad jag vet så görs inga mål i hörnet.
Om inte Nubben blockar in klass, då är det kört och det sätter jag min bil på! Lämna tillbaka mannen med massa namn, han gjorde en bra match, nu åker han omkring som en oljetank.
Bara att konstatera att det här laget inte räcker till offensivt. VM i sargrundelhockey vinner vi, men knappast särskilt många hockeymatcher.
Fantastiskt att folk fortfarande tycker att Nubben trollar. Han har värvat billiga, begränsade spelare som visar sig vara just billiga, begränsade spelare. Fruktansvärt dålig spridning på skills. Endimensionellt, uselt spelsinne, defensiva centrar.
Jaja. Hamnar vi i kvalserien blir det Allsvenskan. I år har vi inga Murror eller Linkor som kan bryta mönstret. What you see is what you get. Där har vi årets Timrå.
Hälge:nu får grabbarna akta sig vid handskakningen. :)
mikenomad:
Ska jag vara riktigt ärlig så tror jag att harmonin inte är så bra som man vill göra gällande, utan det här med uteblivna betalningar kan spela in, men jag hoppas att jag fel.
Det syns på en del spelare att man ger inte 100%, finns det gammal oljeshejk som håller på Timrå och som dött och råkat testamenterat några 100 miljoner