Vart är vi på väg? Har följt utvecklingen här på G:B ett tag, å visst, det är lågsäsong. Men har folk ingen som helst behärskning längre? Ta DJ HEMP som exempel. Jag har läst/skrivit i denna G:B i många år, och har ALLTID högaktat Hempen. Men...ja, jag vet inte... När t.o.m den officiella hemsidan tar bort länken, är det inte då dax att rannsaka sig lite till mans/kvinns?
NÄ, ryck upp er, se framåt, en ny säsong väntar runt hörnet.
Efter att ha läst många inlägg här är jag lite osäker vart NI står. Men...JAG vet att JAG älskar TIMRÅ, i med å motgång. Framförallt i MOTGÅNG, för det är DÅ, man med säkerhet kan urskilja vilka som VERKLIGEN älskar TIMRÅ IK. MIKE66 verkar vara en så´n, bortsett från att han tycker ifsh kommer på plats efter evigheten. Just den kommentaren får mig att tvivla lite på hans röd/vita hjärta. Men men, det finns väl nå´n anledning till detta missöde... Hans fru eller barn(gud förbjude) kanske gillar IFSH...BURR
Har följt utvecklingen här på G:B ett tag, å visst, det är lågsäsong.
Men har folk ingen som helst behärskning längre?
Ta DJ HEMP som exempel.
Jag har läst/skrivit i denna G:B i många år, och har ALLTID högaktat Hempen.
Men...ja, jag vet inte...
När t.o.m den officiella hemsidan tar bort länken, är det inte då dax att rannsaka sig lite till mans/kvinns?
NÄ, ryck upp er, se framåt, en ny säsong väntar runt hörnet.
Efter att ha läst många inlägg här är jag lite osäker vart NI står.
Men...JAG vet att JAG älskar TIMRÅ, i med å motgång.
Framförallt i MOTGÅNG, för det är DÅ, man med säkerhet kan urskilja vilka som VERKLIGEN älskar TIMRÅ IK.
MIKE66 verkar vara en så´n, bortsett från att han tycker ifsh kommer på plats efter evigheten.
Just den kommentaren får mig att tvivla lite på hans röd/vita hjärta.
Men men, det finns väl nå´n anledning till detta missöde...
Hans fru eller barn(gud förbjude) kanske gillar IFSH...BURR
UPP PÅ BARRIKADERNA; ÄLSKA TIMRÅ IK