Vi har levt på lånad tid. Fler som känner samma sak? Det här duger inte och det skulle förvåna mig mycket om det blir så mycket bättre än såhär. Stålbad 2014 - here we come. Är det någon utan det där "det-ordnar-sig-alltid-hjärtat" som tror på det här? Och i så fall, hur tänker ni då?
Det här laget saknar karaktärer, jag menar när Pelle Hallin är den lysande stjärnan i laget är något fundamentalt fel. Inget ont om Pelle, men hallå...ni inser själva vilket lag vi har. I år åker vi ur med buller och bång.
Vad händer sen då? Huga. Finns någon med insyn i föreningens ekonomi som kan lugna mig. För mig känns det...inte bra, inte alls.
Det är lite tråkigt. Nu när vi har personer i styrelsen som tar ansvar för det här, då räcker det inte till. Hade styrelsen fått börja med en lite bättre ekonomi tror jag att vi hade fortsatt vara ett elitserielag. Ni hör ju hur negativ jag är, men det är nog kört nu. Vi har inte fört någon match ännu, när lag med smak på elitserien möter oss, så har vi ingen chans.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Är det någon utan det där "det-ordnar-sig-alltid-hjärtat" som tror på det här? Och i så fall, hur tänker ni då?
Det här laget saknar karaktärer, jag menar när Pelle Hallin är den lysande stjärnan i laget är något fundamentalt fel. Inget ont om Pelle, men hallå...ni inser själva vilket lag vi har. I år åker vi ur med buller och bång.
Vad händer sen då? Huga. Finns någon med insyn i föreningens ekonomi som kan lugna mig. För mig känns det...inte bra, inte alls.
Det är lite tråkigt. Nu när vi har personer i styrelsen som tar ansvar för det här, då räcker det inte till. Hade styrelsen fått börja med en lite bättre ekonomi tror jag att vi hade fortsatt vara ett elitserielag.
Ni hör ju hur negativ jag är, men det är nog kört nu. Vi har inte fört någon match ännu, när lag med smak på elitserien möter oss, så har vi ingen chans.
Vad talar för Timrå IK? Vad?