I tisdags släcktes hoppet för vårat lag! Nu är vi tvungna att se framåt i tiden! Om några veckor spelar vi kvalserien,något som jag har vägrat hela säsongen,men nu måste jag tyvärr inse att vi måste spela där om vi vill stanna kvar i den svenska eliten även nästa säsong! Det kommer att bli 10 svettiga matcher! Årets kvalserie kommer att slå ut alla stora idrottshändelser som händer i år! En elitserieplats står på spel,våran elitserieplats!!!!! Många hungriga lag kommer underifrån och kommer att göra allt för att ta den platsen ifrån oss!!!!! Men vem vill spela i Allsvenskan???? Det har vi ju gjort så många år innan och vi har ju alltid legat i topp där! Nä,det är i elitserien som vi hör hör hemma! Vi ska nu ta nya krafter och göra allt för att vi ska bli ett av 2 lag som går till elitserien nästa säsong!!!! så nu lyder mitt ord"VÄGRA SPELA ALLSVENSKAN"!!!!!! Jag vet att vi kan fixa det här så Lall on Lall on!!!!!!!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Nu är vi tvungna att se framåt i tiden!
Om några veckor spelar vi kvalserien,något som jag har vägrat hela säsongen,men nu måste jag tyvärr inse att vi måste spela där om vi vill stanna kvar i den svenska eliten även nästa säsong!
Det kommer att bli 10 svettiga matcher!
Årets kvalserie kommer att slå ut alla stora idrottshändelser som händer i år!
En elitserieplats står på spel,våran elitserieplats!!!!!
Många hungriga lag kommer underifrån och kommer att göra allt för att ta den platsen ifrån oss!!!!!
Men vem vill spela i Allsvenskan????
Det har vi ju gjort så många år innan och vi har ju alltid legat i topp där!
Nä,det är i elitserien som vi hör hör hemma!
Vi ska nu ta nya krafter och göra allt för att vi ska bli ett av 2 lag
som går till elitserien nästa säsong!!!!
så nu lyder mitt ord"VÄGRA SPELA ALLSVENSKAN"!!!!!!
Jag vet att vi kan fixa det här så Lall on Lall on!!!!!!!