Efter ännu en match utan intensitet, vilja eller hjärta så måste det väl till ett mirakel om vi inte ska åka på tredje raka förlusten hemma på lördag. Matchen idag var enbart pinsam, VM i felpass och dumma beslut duggade tätt. Detta var det sämsta jag sett TIK prestera på länge, men de som var nere i Gävle påstår att det var ännu sämre, man blir mörkrädd.
En formation kan få godkänt ikväll och det är Gahn-formationen, samt Crippe och Hagos. Klart underkänt får Kiprusoff, två tavlor av denne och bud på flera ser man inte ofta.
Sämre än underkänt får Modin, jag är beredd att ta tillbaka allt jag sagt om Sundin. Det Modin visar upp är det sämsta jag sett, skulle väl bäst kunna liknas vid en cementsäck på skridskor. Kenta måste ju vilja ha igång honom, hur annars förklarar man att han i princip spelar nonstop på slutet trots att han inte uträttat något på tre matcher. Får man inte bänka Modin? Är han helig?
Dr.Krykov: Hoppas på Bofors. Det vore lite rock n roll om de gick upp. För att få slipanissarna som bossar över SHL att svettas lite. Som drömmer om gullegrisen DIF.
En formation kan få godkänt ikväll och det är Gahn-formationen, samt Crippe och Hagos. Klart underkänt får Kiprusoff, två tavlor av denne och bud på flera ser man inte ofta.
Sämre än underkänt får Modin, jag är beredd att ta tillbaka allt jag sagt om Sundin. Det Modin visar upp är det sämsta jag sett, skulle väl bäst kunna liknas vid en cementsäck på skridskor. Kenta måste ju vilja ha igång honom, hur annars förklarar man att han i princip spelar nonstop på slutet trots att han inte uträttat något på tre matcher. Får man inte bänka Modin? Är han helig?
Visa vilja på lördag för fan!