1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591968 inlägg · 6217 ämnen

Var är Wargen?

« · 853562 Till forumet

Sv: Var är Wargen?
Frazze: Hans så kallade "nick-mål" eller "rygg-mål" är ju ett måste ikväll. Om man säger så.
Kommentera

Frazze: Ja Robban har ju ett å annat att bevisa.. Även om jag ser Sanny som El capitano
Kommentera

Nu lugnar vi oss...jag ser i min kristallkula att el capitäno kliver fram ikväll när det som mest behövs. Robbelibobban var namnet..
Kommentera

Ambroo: Det är helt jävla sjukt det här!
Ska vi fråga Har-ald om han kan ställa den där Susse och Svarten åt sidan, för att jämna ut det hela lite.

Detta finns inte!!!!!
Kommentera

Bo Bly: Om inte ikv så iaf på onsdag.
Kommentera

Bo Bly: Spelar Hahl halvskadad kan du ge dig fan på att någon djävla modoit är där med klubban och hugger...

Ja, tanken är ful men jag står för det....
Kommentera

Ambroo: Hahl måste spela i kväll.2 centrar är för lite.Skulle bli
väldigt förvånad om han inte spelar.
Kommentera

Rooster23: Mig kvittar det... Med två ordinarie centrar, som dessutom är trea och fyra i rankingen, så vinner inte ens FBK en kvartsfinal.
Kommentera

Extra bittert är det ju i och med att Svartvadet ikväll utan problem snör på sig skridskorna och lirar som om inget hänt.
Kommentera

Rooster23: Näääääääääääääää!!!! Nu grinar jag snart!!!
Kommentera

Rooster23: "...nu hoppas vi på onsdagsmatchen i stället". You wish....
Kommentera

Ambroo: Riktigt jobbigt. Nu vill jag verkligen se Johan Andersson med Pärssinen OCH Hedström i förstakedjan.
Kommentera

Rooster23: När, jag undrar N.Ä.R hade TIK liiiite, bara pyttelite, flyt med någon skada denna säsong? FAAAN vad less jag blir!!!!
Kommentera

Rooster23: Nu sjönk man som en sten...
Kommentera

mikenomad: Absolut, och mer passande än så blir det heller inte.
Kommentera

Dogsbite: Ja men det var väl inte så tokigt det inte.
Kommentera

Ambroo: Suck...MoDolid eller inte..öron saknar han bevisligen! Vilken fantastisk låt med en fantastisk artist.
Kommentera

Dogsbite:
fiskmås
Kommentera

Dogsbite: Säg goddag då
Kommentera

Ambroo: Fattade det där med vart är wargen, även om det inte framgick bra :) Men syftet var att dom skulle få tändvätska mot vad dom gjorde mot wargen, olyckshändelse eller inte.
Kommentera

Dogsbite: Skit?! Är du MoDolid eller saknar du bara rent allmänt öron?
Kommentera

Ambroo: Vikket jävla skit asså.. Spela den där i Timrås omklädningsrum så fårom hat i sig ! :D
Kommentera

fighter: För en gång skull hoppas man ju att Wikegård har rätt.... Han tippade ju 4-2 i matcher till TIK...... Kan gå!
Kommentera

The Palm: Ok det skulle vara underbart att slå ut färjestad.Det är helt rätt att gripa efter alla halmstrån.Jag tror stenhårt på att TIMRÅIK vinner 1 match i övik.Sen kan allt hända.
Kommentera

fighter: Jag går inte på något - jag griper efter halmstrån. Min raljering om slutspelets fortskridande var 50% ironi och 50% drömscenario.
Förr eller senare kommer vi (förmodligen) drabbas av Färjestad så vinst med 4 - 1 i semin vore väl bra?
Kommentera

The Palm: Vad går du på för nåt? Det är alltid bra att vara optimist visst kan timrå slå ut modo.Men att slå ut färjestad med 4-1 det är lite väl optimistiskt.Då är det väl bättre att brynäs slår ut hv och därmed får möta fbk och timrå således linköping.
Kommentera

Var är Wargen?
Se länk..
Nog fan spelar Wargen ikväll alltid. Vem är inte mörbultad och har huvudvärk efter matchen i lördags?
..Och är Wargen med så ökar våra chanser till att sno en match med väldigt många procent. Frågan är väl egentligen hur Hedström känner sig efter bentacklingen han åkte på vid sagren.
Tycker också det är bra att Wargen (i länken nedan) inte anklagar Svartvadet för något. Sålunda kan vi lägga all energi på att stötta Timrå, och slippa hata någon spelare i Modo.

Teori; Snor Timrå en match i Ö-vik (helst ikväll) så kommer vi garanterat att vinna nästa hemmafight. Undermedvetet vill nog Modo avgöra hemma och bränner inte allt krut i den sjätte matchen. I den avgörande sjunde så är Modospelarna satt under så stor press att man totalkroknar efter Timrås ineldande 2 - 0 i första perioden. Sålunda går vi vidare och slår ut Färjestad i semin med 4 - 1 i matcher, varpå Brynäs åker dit med 4 - 0 i finalen..

Någon som backar upp min teori ; )

FORZA TIMRÅ!
Kommentera

« · 853562