Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Sputnik1: "Videon" var på dryga minuten och innehöll inget som helst av värde. Jag förstår inte vad det är för syfte att lägga ut en sån video på en officiell kanal även om man har för avsikt att plocka ner den direkt. Men som sagt, ni missade absolut ingenting.
Sputnik1: Fick samma tanke. Såg dåliga nyheter framför mig, livet som timråit 😅 men när jag gick in i liven var det film rakt in i knävecken på nån, så förmodligen bara ett feltryck.
Knylan: Ja och oroväckande nog så har Väcksjö 4 raka förluster och vi vet ju alla vilket lag som brukar vara vänliga nog att hjälpa till vända sådana trender
Knylan: Vi komm ladd tä tusen ifrån Schablaset i Sydkraft i tissdass!! Viktiga pinnar på spel!! Vi spel bäddre borda än hemma!! Nä landa plane så man kann häls domm välkomna dä ida mä en fanfar å vargtass 🙄 Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar så schövla vi över Jönsson ikväll!!!🥳🥳🥳💪💪💪 Vi ses eller? 😳 HALLELUJA 🙏🙏🙏
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.