Långben:
Absolut. <pärsan har gjort otroligt mycket bra för Tik, men nu är det slut, tyvärr :/
NuMo:
Kan ju ha varit det innan säsongen. Nubben pratar ju om att det ska in spelare, så jag hoppas att det är backar han syftar på.
RTS:
Titta vad Hallonen håller på med på 2-1 målet! Åter igen en ruggigt misstag av en back som sänker laget. BACKARNA HÅLLER INTE!! Hur långt ska det gå innan man inser det i ledningen??
Laken:
Att Robinson tillhör topp 4 i Tik säger ingenting. Nubben måste in med 2-3 backar om det här ska gå vägen! Är så sjukt många individuella misstag match efter match.!! 90% av förlusterna ligger ju backspelet bakom!!
Modano:
Såg du ens matchen? Om du inte gjorde det förlåter jag dig. Annars så bevisar du bara att du inte kan något om hockey.
TRL: Robinson tycker jag tillhör topp 4 bland våra backar.
Hagos förstår jag inte heller varför alla klagar på? Han spelar som han alltid gjort.
Anonymous: Fy fan, så lågt! Om det är såna tankar om mig ni har på det här forumet så är jag inte med längre! Nu drar jag!!1
Besviken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
En bra insats av Timrå!
Ni som klagar... Ser ni inte den spelmässiga skillnaden??
Långben:
Nä, för att vi gjorde dom dåliga, precis som vi gjorde HV dåliga i förra matchen.
På Lördag får vi se en seger i Eon.
TRL: Det vill jag se bevis på.
Och, bara för att ni inte ska tro att jag fabulerar, se bifogat!
Bragd-Birger: Helt rätt.
Vi har varit bättre i samtliga möten. I ett av dem så spelade vi dessutom ut dem fullständigt. Efter att ha sett dessa matcher så kan jag inte förstå hur det där laget har klarat sig bättre än oss. De måste ha haft ett osannolikt flyt all the way.
g Ratis til Vinnstänn! 1! 1!! !
Bragd-Birger:
Ja, det var det. Spelmässigt är det skillnad som natt och dag.
The great one: Ja, fast var det ett så himskans stort fall framåt jämfört med tidigare Växjö-möten? Tycker dom är det lag av dom Omöjliga som vi har lättast moot. Ändå har vi tagit 1/12 poäng...ungefär det säger det mesta om varför vi ligger där vi ligger.
Jaja. Hockey är ändå en skitsport! Och, just det: jag hade satsat 30 000 på 2-1 till Växjö! Gött!!!1
Herregud vad omständigt man spelar i 3:e, man var så byxis i Timrå i 3:e att ingen ville ha puck, än en gång visar man sig vara absolut sämst när det gäller,.
Skotten våra huvudlösa backar skjuter är alltid i fel läge..., omständigt o skitnödigt.
Surt att förlora när vi gör en så bra match och är bättre än Växjö. Men det känns ändå bra för spelmässigt är vi tillbaka. Det är det viktigaste inför kvalserien, att hitta ett grundspel.
Vad hände med Bremberg?
Ante K styrde upp spelet på en vecka, det perra inte klarade på två år. Nu spelar vi som ett lag. kommer i samlade anfall och vänder spelet snabbt i mittzon. Riktigt bra period igen av TIK.
Old time hockey.
Jockz:
Varför blir man nervös nu då?
Matchen liknar den hemma i E-on och blev torsk 2-1, hujedamej.
fan vad Jonte har blivit puckkär, han drar ner tempot nåt alldeles på tok.
Nubben kommer värva:
1) När han hittar någon bra
2) Som dessutom vill komma hit