1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591249 inlägg · 6216 ämnen

Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12

« · 1457055 · » Till forumet

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12

Nubben kommer värva:

1) När han hittar någon bra

2) Som dessutom vill komma hit

Kommentera

NuMo: Exakt man har ju ekonomi till det och allt. Tack vare att timrå inte alls har medgångsupportrar, vi gör ju publikrekord efter publikrekord.
Kommentera

Långben:

Absolut. <pärsan har gjort otroligt mycket bra för Tik, men nu är det slut, tyvärr :/

Kommentera

Taurus: Då är vi tillbaks på ruta ett igen då. :" BACKARNA HÅLLER INTE!! Hur långt ska det gå innan man inser det i ledningen??"
Kommentera

Taurus:Osså kan ju Timo Pärsinen få sig en känga också vid 1 - 0 målet sämre jobb hem på sin gubbe får man ju leta efter!
Kommentera

Äckel Växjö!
Kommentera

NuMo:

Dom är ju på god väg som tur är

Kommentera

Taurus: Skaffa ny ledning.
Kommentera

NuMo:

Kan ju ha varit det innan säsongen. Nubben pratar ju om att det ska in spelare, så jag hoppas att det är backar han syftar på.

Kommentera

Suveränt av Modo att hänga av Lindköpare.
Kommentera

Taurus: Ja varför köper de bara inte bättre backar. Hur lätt som helst.
Kommentera

RTS:

Titta vad Hallonen håller på med på 2-1 målet! Åter igen en ruggigt misstag av en back som sänker laget. BACKARNA HÅLLER INTE!! Hur långt ska det gå innan man inser det i ledningen??

Kommentera

mikenomad:mmm, jo, fast nu var det ett tag sen vi spelade mot LHC. Kan tänkas att det blir scenförändring oss emellan under den sista tredjedelen av serien, nu när vi börjat spela lite annorlunda och så....
Kommentera

Laken:

Att Robinson tillhör topp 4 i Tik säger ingenting. Nubben måste in med 2-3 backar om det här ska gå vägen! Är så sjukt många individuella misstag match efter match.!! 90% av förlusterna ligger ju backspelet bakom!!

Kommentera

Modano:

Såg du ens matchen?  Om du inte gjorde det förlåter jag dig. Annars så bevisar du bara att du inte kan något om hockey.

Kommentera

TRL: Robinson tycker jag tillhör topp 4 bland våra backar.

Hagos förstår jag inte heller varför alla klagar på? Han spelar som han alltid gjort.

Kommentera

Så jävla typiskt norrläningar bara för en seger mot Hv då är ante kung löjligt och tro han klarar en kvalserie utan hjälp från någon tränare som vet vad som krävs. Sen kan man undra vad i helvete nubben väntar på vart är värvningarna ????????. Jag tror att ante kan bli en bra tränare men han ska inte vara annsvarig i en kvalserie då de som är runt han nu är av dansbandnivå "inavel"
Kommentera

mikenomad: Ja det vore guld med Lindköpare i KS.
Kommentera

Anonymous: Fy fan, så lågt! Om det är såna tankar om mig ni har på det här forumet så är jag inte med längre! Nu drar jag!!1

Besviken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentera

Bragd-Birger: Det där var inget riktigt bevis, det där har du säkert skrivit själv?
Kommentera

En bra insats av Timrå!

Ni som klagar... Ser ni inte den spelmässiga skillnaden??

Kommentera

Varför har vi inga spelare som vågar bryta mönstret att gå rakt på mål!
Kommentera

Långben:

Nä, för att vi gjorde dom dåliga, precis som vi gjorde HV dåliga i förra matchen.

På Lördag får vi se en seger i Eon.

Kommentera

TRL: Det vill jag se bevis på.

Och, bara för att ni inte ska tro att jag fabulerar, se bifogat!

Uppladdat:

450x300-oddset.jpgoddset.jpg

Kommentera

Växjö var fan i mig inte bra ikväll!!Säger väl allt om Timrå.
Kommentera

The great one: En ljusglimt ikväll var annars att clöbben torskade igen och alltmer ser ut att följa oss ner. Det enda laget från ES vi möjligen skulle kunna känna ett litet, litet psykologiskt övertag mot i KS. Eller inte slagna på förhand mot iaf....
Kommentera

Hälge: Fast just nu är Växjö ett stabilt slutspelslag, tack vare vårat pissigt lag.
Kommentera

Vill inte se nå mer transatlantiska dvärgar i Timrå. Ska dom ha nån så in med nån med attityd. Lance Ward tack
Kommentera

Bragd-Birger: Helt rätt.

Vi har varit bättre i samtliga möten. I ett av dem så spelade vi dessutom ut dem fullständigt. Efter att ha sett dessa matcher så kan jag inte förstå hur det där laget har klarat sig bättre än oss. De måste ha haft ett osannolikt flyt all the way.

g Ratis til Vinnstänn! 1! 1!! !

Kommentera

Bragd-Birger:

Ja, det var det. Spelmässigt är det skillnad som natt och dag. 

Kommentera

Nästa drag: byt lagkapten och sparka Robinson
Kommentera

nixXz: Känns ju lite vanskligt att förlora sig till bra självförtroende dock.

Undra om det inte är smartast att låta Ante fortsätta hela vägen med det här. Det ser ju jävligt mkt bättre nu. Frågan är om inte en ny tränare förstör mer än han gör nytta i dagsläget?

Förövrigt hatar jag Växjö också.
Kommentera

Frella: Skulle det vara en tröst?
Vi slår inte ens ett skadedrabbat Växjö.

Ja ja det blir nog bra.
Kommentera

Bragd-Birger: Jag hade satsat 120.000 på 2-1
Kommentera

The great one: Ja, fast var det ett så himskans stort fall framåt jämfört med tidigare Växjö-möten? Tycker dom är det lag av dom Omöjliga som vi har lättast moot. Ändå har vi tagit 1/12 poäng...ungefär det säger det mesta om varför vi ligger där vi ligger.

Jaja. Hockey är ändå en skitsport! Och, just det: jag hade satsat 30 000 på 2-1 till Växjö! Gött!!!1

Kommentera

Herregud vad omständigt man spelar i 3:e, man var så byxis i Timrå i 3:e att ingen ville ha puck, än en gång visar man sig vara  absolut sämst när det gäller,.

Skotten våra huvudlösa backar skjuter är alltid i fel läge..., omständigt o skitnödigt.

Kommentera

The great one: Jag tycker att det är skit att vi inte kan vinna emot potentiella motståndare i kvalet.
Kommentera

Kvalserien blir inte rolig med det här looserlaget. Tre poäng till Växjö, sicket mörker.
Kommentera

Surt att förlora när vi gör en så bra match och är bättre än Växjö. Men det känns ändå bra för spelmässigt är vi tillbaka. Det är det viktigaste inför kvalserien, att hitta ett grundspel.

Vad hände med Bremberg?

Kommentera

superfalle: Sitter här och tänker samma. Skiter i p nu bara man kan få till ett fungerande spel.
Kommentera

Jack Daniels: Växjö är lite som Brynäs varit senaste fem åren, undantaget årets upplaga.
Kommentera

Jack Daniels: Vinsterna är av sekundär betydelse i detta läge . De viktigaste är att se förbättringar
Kommentera

Det är ju en period kvar. Vi har ju inte ens ledningen ännu mindre vunnit.

En match i taget.
Vinn nu den här!
Kommentera

The great one: Bara hoppas att det kan hålla i sig en längre tid. Det har ju som sagt rasat efter 2 bra matcher flera gånger förr.
Kommentera

Kostiainen: En fantastiskt bra andra period av Timrå! TIK styr spelet och anfaller samlat med fart.
Kommentera

Ante K styrde upp spelet på en vecka, det perra inte klarade på två år. Nu spelar vi som ett lag. kommer i samlade anfall och vänder spelet snabbt i mittzon. Riktigt bra period igen av TIK.

Old time hockey.

Kommentera

Laken: hur ser det ut? Befinner sig själv på hovet och ser dif - fhc
Kommentera

Jockz:

Varför blir man nervös nu då?

Matchen liknar den hemma i E-on och blev torsk 2-1, hujedamej.

fan vad Jonte har blivit puckkär, han drar ner tempot nåt alldeles på tok.

Kommentera

« · 1457055 · »