Modano: Det är klart att han inte gör rätt för lönen - men det är väl inte många i Timrå som gör det?
Men det är väl inte Hagos fel att Linkan har överbetalt 75% av spelarna i Timrå.
Hagos spelar som förväntat helt klart anser jag.
Gäller nu för styrelsen i TIK att överväga hur de skall göra med pengarna, som det ser ut är det tomt i kistan till nyförvärv. Ska de köra på med detta lag i KS eller nalla på nästkommande säsongs ES-pengar. Satsar de med pengar som i dagsläget inte finns och det blir AS så är det nog kunkurs som hägrar men det finns som det ser ut inget annat alternativ. Det gäller att satsas för fullt och lyckas de hålla sig kvar i ES så kommer det bli en ordentlig bantning av truppen.
Bara hoppas att Nubben har två-tre spelare som presenteras snart.
Jaja - det är iallafall OÄNDLIGT mycket roligare att se Timrå spela nu än för några veckor sedan....se till att få folk på matchen på lördag nu grabbar där uppe...
En back som kan skjuta och en sniper typ Nagy så fixar vi nog detta i lilla SM.
Snoop:
Så jävla typiskt att man skulle få rätt.
Repet.
Anonymous: Ja, det ser ju svårt ut att ta underskottet att betala till nya spelare av någon kvalitet.
Däremot så är jag övertygad om att timrå har högre kvalitet i laget än de eventuella allsvenska lagen man kan bli tvungna att möta. Då gäller det att ha införlivat en positiv trend, för som looserlag blir det svårt att ta sig vidare ur kvalserien.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Nubben kommer värva:
1) När han hittar någon bra
2) Som dessutom vill komma hit
Långben:
Absolut. <pärsan har gjort otroligt mycket bra för Tik, men nu är det slut, tyvärr :/
NuMo:
Kan ju ha varit det innan säsongen. Nubben pratar ju om att det ska in spelare, så jag hoppas att det är backar han syftar på.
RTS:
Titta vad Hallonen håller på med på 2-1 målet! Åter igen en ruggigt misstag av en back som sänker laget. BACKARNA HÅLLER INTE!! Hur långt ska det gå innan man inser det i ledningen??
Laken:
Att Robinson tillhör topp 4 i Tik säger ingenting. Nubben måste in med 2-3 backar om det här ska gå vägen! Är så sjukt många individuella misstag match efter match.!! 90% av förlusterna ligger ju backspelet bakom!!
Modano:
Såg du ens matchen? Om du inte gjorde det förlåter jag dig. Annars så bevisar du bara att du inte kan något om hockey.
TRL: Robinson tycker jag tillhör topp 4 bland våra backar.
Hagos förstår jag inte heller varför alla klagar på? Han spelar som han alltid gjort.
Anonymous: Fy fan, så lågt! Om det är såna tankar om mig ni har på det här forumet så är jag inte med längre! Nu drar jag!!1
Besviken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
En bra insats av Timrå!
Ni som klagar... Ser ni inte den spelmässiga skillnaden??
Långben:
Nä, för att vi gjorde dom dåliga, precis som vi gjorde HV dåliga i förra matchen.
På Lördag får vi se en seger i Eon.
TRL: Det vill jag se bevis på.
Och, bara för att ni inte ska tro att jag fabulerar, se bifogat!
Bragd-Birger: Helt rätt.
Vi har varit bättre i samtliga möten. I ett av dem så spelade vi dessutom ut dem fullständigt. Efter att ha sett dessa matcher så kan jag inte förstå hur det där laget har klarat sig bättre än oss. De måste ha haft ett osannolikt flyt all the way.
g Ratis til Vinnstänn! 1! 1!! !
Bragd-Birger:
Ja, det var det. Spelmässigt är det skillnad som natt och dag.
Redigerad kommentar