snabelhåkan:
Svaret på den frågan är givetvis Ja. De verkar precis lika usla iår som de 4 senaste säsongerna..
Men har man monopol behöver man ju inte bry sig...
tre saker
* vad är fel på smålänningar, först kommer HV med en dum jävla bortastå som får kritik, då går växjö och bygger en lika jävla dum bortastå!
* ilka vill fortfarande inte ha NHL-spelare för att behålla harmonin och gulle-gullet i gruppen?
* Ska man dumpa får man väl göra det rätt, med FAAAART. och bara för man ska försöka dumpa mycket så behöver man knte dumpa 100 av 100, försökt lägga på mål och få tek/retur?
Berglund: Själv tog jag erbjudandet hos expekt på 3 månader om man la ett spel för 250. Dessa vann jag på också så har inte betalat någonting för skiten men sånt här vill man ju nästan få betalt för att behöva stå ut med!
Men hör av er till cmore sen och begär kompensation. Jag har fått en kod för en match en gång då sändningen strulade då jag köpt en "singel-match" för något år sedan. Så med lite tur kanske ni kan få lite kompensation på nästa faktura :) Bara att dra på med att detta var ju årets match och allt ;)
Mackelito:
Inte allas, HV - SAIK funkar lika j*vla dåligt. Och det här tar dom 150 spänn per match för om man betalar per styck. Humor.
Redigerad kommentar