Hälge: Djävulskt viktiga matcher nu. Det är för mycket mjäk. Helvete, det är för många som är loja och bara gliiiiider omkring. Om vår s.k gameplan ballar ur och glider oss ur händerna i matcherna så får vi se till att slå motståndarna på käften så tänderna flyger, starta ett rejält jävla rallarslagsmål, kosta vad det kosta vill. Väck slöa lagkamrater med ett riktigt jävla hockeyblot, kör på motståndarna som om det var ett slutspel redan nu. Jag är för Björnligan Timrå IK, för nu är vi äckligt mjäkiga...
FORZA TIK...............alltid, alltid..............
Av någon anledning tror jag stenhårt på 3 poäng, nu kör vi!
Ähmen far åt helvete blinga jävla poäng
Redigerad kommentar
Mäster T:
Dom väntar väl till powerbreak
eller föressten , varför vänta ?
Redigerad kommentar
Mäster T:
Belissimo är bra när han ... ja ja vet inte , är på humör / i form
Dagsform målis
Dom här 3 senaste matcherna är i klar paritet med förra säsongens sämsta insatser. Hur fan är det möjligt?
Blir nog andra aktiviteter än hockey den här eftermiddagen. Väck mig när laget vaknat!
Dream Team:
+ köp 2 backar och 3 forwards i pausen
Nä, det här var ännu en katastrofperiod. Bellissimo är verkligen livsfarlig. Våra forwards motsatsen.
Väntar på att få se Jonte leverera en bra passning när han rör sig framåt, inte enbart från stillastående i PP. Hagos kämpar och vinner puck, men saknar helt konstruktivt spelsinne. Sebbe är Sebbe: all skating, nothing else.
Oroväckande när t o m Gunno ser helt värdelös ut. Det här börjar, för första gången, se riktigt riktigt oroväckande ut. Vi är verkligen inte elitseriemässiga just nu. Vad har hänt? Har spelarna börjat skita i direktiven, eller har Montén råkat hitta Perraz spelsystemspärm och fått en Uppenbarelse?
Så. Jävla. Uselt.
Modano: Alla vet nog att det behövs värvas, men behov och kapital går nog inte riktigt hand i hand.
Däremot kan man ifrågasätta ett antal av dom spelarna som värvats. Bang-for-the-buck-faktorn är inte direkt imponerande.