Det börjar nalkas Lucia och Jul och Nyår och annan smörja!! Ikväll gästar Medelpads Hjältar Vida Arenan i Växjö!! 7 raka skalper har de tagit i hemmafortet!! Ska vi ta våran andra bortaseger för säsongen och chocka smålänningarna?? Ja tro vi VINN ikväll.... Laddar upp med en glögg utav " Ernst Kirchsteiger " som jag köpte i höstas!! Kanske blir det en explosion... För det är ju det vi vill ha i Vida Arenan ikväll... När " THE BIG RED MACHINE " gästar!! Krozza Växjö!!!
SMÅLAND: Värt en explosion 💣 om Timrå vinner ikväll 💪😁✌! Och tror på chans faktiskt 🍺👍! Skulle gärna se Bratten i mål men det lär det väl knappast bli antar jag.
Andersson: Sätter Freddan in Brattström för att han känner att detta är en "omöjlig" bortamatch? såhär gjorde han förut med, med tuffaste bortamatcherna om jag inte minns fel, skickar helt fel signaler, speciellt när Svedberg var grym senast.
Jag har tyckt att Bratten ska starta många matcher när Svedberg varit otät, men är detta rätt läge...?
4606: Ja, precis det jag menar. och det skickar ju fel signaler om något. Är väl mest att Svedberg fått stått fleeera matcher i rad när han släppt in 4-5 mål och inte ens blir utbytt, nu gör han sin bästa match på länge och sen får Bratten stå.
kulltorp: båda utvisningarna vi får emot oss är ju helt sjuka. För det första är ju Fasth utanför sin målgård och för det andra skulle man vilja se en repris utifrån och in i banan. Kändes som en solklar filmning.
kulltorp: Katastrofinsats av Brattström i tredje. Han har släppt retur på precis allt.
Har klagat på Svedberg tidigare och önskat Brattström i målet men är det inte konstigt att man byter ut Svedberg efter att han gjort en monstermatch? När slutade man spela spelare som är heta?
Ikväll gästar Medelpads Hjältar Vida Arenan i Växjö!!
7 raka skalper har de tagit i hemmafortet!!
Ska vi ta våran andra bortaseger för säsongen och chocka smålänningarna??
Ja tro vi VINN ikväll....
Laddar upp med en glögg utav " Ernst Kirchsteiger " som jag köpte i höstas!!
Kanske blir det en explosion...
För det är ju det vi vill ha i Vida Arenan ikväll...
När " THE BIG RED MACHINE " gästar!!
Krozza Växjö!!!