Mappe: Jag skulle också kunna lägga 3000 Men det räcker nog om 1000 st lägger 1000 så skulle nog klubben signa Sonnie direkt. Däremot tror jag inte att det skulle vara lätt att sälja sådana Sonnie andelar Det är klart en del företag skulle nog gå att få att nappa. Men jag är rädd att du är sent ute och det skule nog startat redan i sommras. Men visst var det fint när Brynäs gjorde något liknade häromåret.
Och jag tror att det även hänt här i Timrå tidigare om jag inte är helt fel påläst
Jag kan tänka mig att lägga 3000:- under förutsättning att 999 andra också gör det. Gör vi det tillsammans är väl saken biff eller? Finns det något intresse?
Jockz: Ja det blir samma sorts race som tidigare säsonger, inget snack om den saken.
Personligen känner jag att jag har hetsat upp mig själv lite, jag såg visioner om sonnie och en mycket trolig topplacering i årets upplaga av ES, nu känns väl dom tankarna lite svalare.
Det blir att ta ett steg tillbaka och ta det för vad det är. Hur balansräkningen ser ut nästa gång vi ska skapa en trupp, det vill jag inte ens tänka på.
Kan man inte låna in Mikael Simons från Dundsvall de matcher som inte krockar med Sundsvalls matcher. Det har ju kännts som ett väldigt ensidigt samarbete det där än så länge
Timrå Icon: Positivt? Jag tycker att det är direkt negativt. När linkan säger att vi ska fokusera på dom spelare som redan har timråtröjan och att fansen inte behöver redovisa några vinster i slutet av säsongen så tänker iaf jag på att det låter som att vi är helt panka.
Dessutom tycker jag att det låter som att den 13:e forwarden inte alls är speciellt prioriterad.
"Tabelläget och antal segrar är viktigast. Hur vi tar oss fram är sekundärt, med eller utan den 13 fw. Viktigast för oss är att fokusera på de spelare som redan sitter i omkl. rummet."
Risken att vi får se ett kantstött Timrå kring jul känns överhängande men det är väl bara att gilla läget.
JimmyH: "Pär Styf är glädjande nog på väg tillbaks. Vad händer, gud förbjude, om han får ett bakslag och inte kan spela något mer? Då kanske denna 13 fw blir en 9 back!! Eller inte"
mikenomad: Det gäller bara att klicka tills man får musarm. Jag är uppe i över 400 nu på bara några minuter....ungefär som när man satt och skakade stegräknaren då vi hade tävling på jobbet
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Jag skulle iaf slänga in en slant direkt.