Bragd-Birger: Jag tror att alla skador bara är en mörkning ifrån Timrås sida, allt för att vi skall ha fräscha spelare i slutspelet. Kenta avslutar med SM-Guld ;-)
Respect till Timrå för att man går ut och berättar hur det ligger till. Nu vet vi, och slipper fundera på om det verkligen är helt säkert att han drar, eller till 93% inklusive brasklappar.
Och läget blir plötsligt väldigt intressant. Att han kommer bibehålla fokus och vill avsluta på bästa sätt ser jag som självklart. Likaså att spelarna har fortsatt respekt för hans ledarskap och dammar på in i kaklet. Men framtiden? Vad har man för visioner angående ledarskapsprofil, eller finns det t o m ett namn i kulisserna? Jävligt spännande i vilket fall. Kommer knappt ihåg hur det kändes att se Timrå utan Kenta i båset. Och jo, jag hade helst sett att han stannat. Men jag har fullt förtroende för att de som lever i och runt laget vet när det är dags för friskt blod.
Jag kan inte känna annat än otrolig tacksamhet för det Kenta gjort för den här klubben. Nu avslutar vi säsongen i bästa stil. Fuck, ge honom ett guld krappar!
Laken: Ja lite synd är det, Lillkenta är den enda tränare som TIK haft som kommer att göra karriär efter att han lämnat TIK, nåt är det som gör att han går kan vara gnissel med Micke eller frågorna är många, men en som Kenta blir svår att ersätta, men vad händer nu ex vus Strålman som jag är mest oroad för som sagt
Laken: Kenta har sett lite irreterad på slutet och Micke och han går nog inte helt problemfritt, det är vad jag kan se, sen att HV är glödheta på Kenta är nog droppen..
Ann: Jag håller fullständigt med dig där.Kenta har betytt mycket för timrå.Men ibland tycker jag att han varit tacktlös i vissa matcher.Men byt han inte med vem som helst.Sno perra från skelefteå vet jag.
Matte: Nej nej inte du och.Skrikegård gör sig bra på tv och där ska han stanna.Någon bra hockeytränare blir han aldrig det räcker inte att vara en bra taktiker utan det svåra är att få spelarna att spela efter tränarens huvud.
Enl Expressen får !!!! inte Kentha vara kvar nästa år (Timrå väljer att inte förlänga med ett 6:e år). Vem kan det då bli ????? Wikegård vore Perfekt !!!!!