RTS: Nja, det är väl inget sexuellt bakom. Bara att jag tycker att han, i likhet med exempelvis Wikegård, är trevlig att ha i rutan. Och då kan han ju vara trevlig i båset också, tänker jag.
Ambroo: Ah, jag missade ett t. Men jo, det stämmer. Till hälften. Och apropå hälften, nu känner jag att jag är inne i spam-mode. Dags att ladda ner mentalt inför drabbningen.
Ambroo: Jag tycker Per Happs förslag var bäst. Nubben som tränande sportchef. Tänk bara på de ekonomiska möjligheterna. Går det åt helvete kan han straffa sig själv med sänkt lön och lägga pengarna på en spelare i stället.
Skarin: Jag håller med om det du skriver om silly season i övrigt, men tränar-karusellen må man ju ändå få rycka i och allra helst nu när den snurrar...?
Skarin: Hallin ska vara upp och ner, det är ju själva definitionen av honom som spelare. Men, tja. Klart han borde testa något annat. Den där 'nu är det Hallins år, glöm inte vem som, sa det först'-drapan jag kör varje augusti börjar bli lite tjatig. Likförbannat: dom är inte många kvar nu, trotjänarna. Och det är någon timrånerv som spritter i mig varenda gång han glider runt kassen. Satan så tomt det kommer att kännas om/när han sticker.
Bragd-Birger: Det finns många anledningar, men man är inte helt nöjd med utvecklingen och den nivå han håller eller inte håller... Det är långt mellan dalar och toppar om man säger. Säkrast.
Bragd-Birger: Hallin har ju varit här några år nu om vi säger så. Det har väl gått både upp och ner. Han behöver en ansiktslyftning någon annanstans. Det är vad både han själv och klubben vill. Det är vad jag tror.
Vore det inte på sin plats att fokusera på Hallins rondeller och Lillkentas funderingar ett tag till, hellst till efter den sjunde avgörande i finalen?
Ambroo: Sorry, men jag tolkade det som att det var dina egna utrökningsfantasier du torgförde. Men kom igen, hit me: hur rökt är han? Snackar vi vademecum-andedräkt i mamsens ansikte i sjuan, eller julbonus i Västra Frölunda?
30: Snacka inte ont om bosvedjan det kanske är dött där idag.Men jag växte upp där som tonåring 70-80 tal då var var det drag där och laget i mitt hjärta då var tunadals if det var tider det.