1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591097 inlägg · 6217 ämnen

Vem leder Timrå nästa år tro ?

« · 817510 · » Till forumet

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
El Maco:

nej nej han inte börja...
Kommentera

El Burgare:

bott i timrå hela mitt liv utom ett år då jag bodde i bosvedjan men det har jag förträngt vore än värre om jag bott i Kovland....
Kommentera

Ambroo: Men varför inte? Han vill säkert vara huvudtränare och TIK är ett ypperligt alternativ då han vet/känner ledningen och klubben ganska väl.
Kommentera

Robban: Han ska ju vara en duktig tränare också. Det är ju en fördel menar jag.
Kommentera

Skarin: Och dessutom så är han bunden vid kontrakt därborta...
Kommentera

Skarin: Jag betvivlar inte att Dahlén kan lyckas i TIK. Han ska väl inte leda laget helt aléna. Jag menar, sedan när har TIK haft en ensam tränare?
Kommentera

30: Snacka inte ont om bosvedjan det kanske är dött där idag.Men jag växte upp där som tonåring 70-80 tal då var var det drag där och laget i mitt hjärta då var tunadals if det var tider det.
Kommentera

Ambroo: Sträcker sig inte det bara säsongen ut med options år? Har för mig det, kan dock ha fel där.
Kommentera

Skarin: Bara tanken på hur snygga rondeller Hallin skulle kunna köra om han får lära sig Dahléns chaplin-vinkel på grillorna räcker för mig.
Kommentera

EN sak är då säker och det är att Dahlen inte kommer att stå i Timråbåset nästa säsong.
Kommentera

Bragd-Birger: Iofs ;) Men tyvärr så tror jag att Hallin får rondella i någon annan klubb framöver.
Kommentera

Per HApps: Inte en silly season utan ett Dahlén-rykte dårå. Så ta inte kål på det på engång.
Kommentera

Robban:
Kan inte Nubben dubbla till vintern? Han jagar ihop ett lag till våren som han tränar till vintern;)
Kommentera

Skarin: Åh fan. Otroligt smärtsamt om det är så. Något konkret, eller the talk of the day på Domustrappan?
Kommentera

Bragd-Birger: Häng med i frågan för fan;-) Jag skrev redan igår att Hallin är rökt och det är säkert det!
Kommentera

Per HApps: Det tycker jag låter som en bra lösning, tillsammans med Dahlén.
Kommentera

Robban: Två raka år är väl det som gäller? Jaja, hur som helst så kommer han som sagt inte att stå i TIK:s bås kommande säsong.
Kommentera

Ambroo: Sorry, men jag tolkade det som att det var dina egna utrökningsfantasier du torgförde. Men kom igen, hit me: hur rökt är han? Snackar vi vademecum-andedräkt i mamsens ansikte i sjuan, eller julbonus i Västra Frölunda?
Kommentera

Har silly season redan startat?

Vore det inte på sin plats att fokusera på Hallins rondeller och Lillkentas funderingar ett tag till, hellst till efter den sjunde avgörande i finalen?
Kommentera

Per HApps: Klart den har.
Kommentera

Bragd-Birger: Nåt åt fimp-hållet i en kommunal askkopp akulle jag vilja säga.
Kommentera

Jag gissar på Harri Rindell, han blir nog ledig.
Kommentera

Per HApps: Jag gillar att ha korten på bordet. Om detta är sista säsongen med Hallin kommer jag att leva genom resten med sorgeband.
Kommentera

Ambroo: Ok, jag tjatar. Men: varför? Och hur säkra är dina källor?
Kommentera

Robban:
Då hoppas jag att spelarna fokuserar på det som är kvar av säsongen 2006-2007, till skillnad från vissa av oss här på HS.
Kommentera

Bragd-Birger: Hallin har ju varit här några år nu om vi säger så. Det har väl gått både upp och ner. Han behöver en ansiktslyftning någon annanstans. Det är vad både han själv och klubben vill. Det är vad jag tror.
Kommentera

Bragd-Birger: Det finns många anledningar, men man är inte helt nöjd med utvecklingen och den nivå han håller eller inte håller... Det är långt mellan dalar och toppar om man säger. Säkrast.
Kommentera

Skarin: Men precis som Pelle Snapps är inne på så är det ju icke silly season redan nu. Och spekulera kan vi göra någon annan gång.
Kommentera

Skarin: Hallin ska vara upp och ner, det är ju själva definitionen av honom som spelare. Men, tja. Klart han borde testa något annat. Den där 'nu är det Hallins år, glöm inte vem som, sa det först'-drapan jag kör varje augusti börjar bli lite tjatig.
Likförbannat: dom är inte många kvar nu, trotjänarna. Och det är någon timrånerv som spritter i mig varenda gång han glider runt kassen. Satan så tomt det kommer att kännas om/när han sticker.
Kommentera

Dahlén: Nej tack.
Eldebrink: Nej tack.
Thornberg: Nej, nej tack.
Mårts: Nej tack.
Lillis: Nej tack.
Rindell: Nej tack.

Men tack ändå.
Kommentera

Skarin: Jag håller med om det du skriver om silly season i övrigt, men tränar-karusellen må man ju ändå få rycka i och allra helst nu när den snurrar...?
Kommentera

Skarin: Wikegård: ja Tack
Ass: Brithen: Ja Tack
Kommentera

Ambroo: Självklart. Naturligtvis, naturligtvis. Tränarfrågan är och kommer att bli ett hett ämne framöver.
Kommentera

Ambroo: Jag tycker Per Happs förslag var bäst. Nubben som tränande sportchef. Tänk bara på de ekonomiska möjligheterna. Går det åt helvete kan han straffa sig själv med sänkt lön och lägga pengarna på en spelare i stället.
Kommentera

Skarin: Virus då?
Kommentera

RTS: Jihde: ja tack
Ass: Ulfbåge: ja tack
Kommentera

Eldebrink/Dahlén låter som en riktig dynamisk duo. För bra för att vara sant?
Kommentera

Robban: Ja.
Kommentera

Bragd-Birger: Peter eller Niklas?
Kommentera

Bragd-Birger: ?
Kommentera

Ambroo: Han som är snyggast.
Kommentera

Bragd-Birger: Snedlugg/flottigt eller rufs/pojkbus med andra ord... Jag passar på den.
Kommentera

Ambroo: Man kan också tänka sig den krullhårige fadern, Peter-Niklas.
Kommentera

RTS: Wikegård får hemskt gärna träna Timrå någon gång i framtiden. Men inte nu. Det känns avslägset på många sätt just nu.
Kommentera

Bragd-Birger: Är det inte Petter-Niklas de kommer ifrån?
Kommentera

Skarin: Brithen då? Komentera gärna
Kommentera

Bragd-Birger: Vad är det som får dig att tända på ulfbåge då?
Kommentera

Vad gör Stephen Brown nu för tiden?
Kommentera

Ambroo: Ah, jag missade ett t. Men jo, det stämmer. Till hälften.
Och apropå hälften, nu känner jag att jag är inne i spam-mode. Dags att ladda ner mentalt inför drabbningen.
Kommentera

« · 817510 · »