Är någon bitter eller, vem fan orkar vara det, har festat hela kvällen jag, jävla fina pubar! Trevligt folk! Timrå ik suger och ska inte få förstöra nå mer för mig, hahahaha!
SMÅLAND: Det är klart att det vänder, det är bara frågan om när. Kanske vi måste ända ner i AS för att vända. Tänk er Bofors, Katterna, Troja Ljungby, IK Oskarshamn med flera i Eon. Bäva månde supportrarna. Då existerar nog inga marginalåskådare heller? Detta efter såna fantastiska säsonger i ES. Usch, jag mår illa bara jag tänker på saken.
Tack kära juniorer för bragdsegern mot starka VIK borta ikväll :-) Jag dricker massa skumpa och röker segergarre.Mot kvalserien i vår..Lall On Lall On..
SMÅLAND: I egenskap av att du är festorganisatör i klass med Bindefelt när det kommer till Timråsegrar-fester så undrar jag om det går bra att byta ut segerskumpan mot lite Rom(Angostura) i kväll?
Konkurshotat,spelarflykt,inga stålars,4 spelare kvar ifrån förra säsongen,Ett av AS billigaste trupper och yngsta laget på pappret!!! Vi föll på målinjen i år...En bitter åttonde plats och precis utanför PO :-( Vi torskar i 18 matcher vid full tid och är det lag som näst mest förlorar på sudden/straffar!! Jag vill ge en stor eloge till detta unga kämpande och krigande lag! Nu vet ni vad det handlar om och nu bygger vi vidare på detta unga och hungriga lag och nästa säsong så höjer vi ribban ännu ett snäpp på vägen tillbaka till SHL!
Ja satt o grät över ett glas go Kir o läste inlägg om korpen:-( Under alla år har ja lärt mig att aldrig ge upp förens de ä över! Ikväll var de likadant! Tabellen ljuger fan vi är inte så dåliga som de ser ut! Vi har ett gäng bra grabbar..de yngsta i serien! Jag tror på oss o vi kan skrälla när 52 matcher är lirade.Nu fortsätter jag festen ända in i kaklet är du mej?
Må de va en skiiitsäsong än så länge då vi blannat o gett! Vi få faaan int ge upp innan de är över. . 14 omgångar kvar o varken mycket poäng till fast mark som till playoffet! OM vi kommer starkt på slutet är vi topp åtta! Ja har int gett upp!! Har du de? Tänkte väl de! Då stöttar vi tsm i ur o skur o i vått o torrt ALLTID!!!! VI ÄR TIMRÅ IK O VI GER ALDRIG ALDRIG UPP!!!!!
Vi har på pappret ett bra lag! Vi har inte fått till att bara i endel matcher! Men när vi får till att så rusar det iväg! 9-0 på 2 matcher o nu rider vi HELA vägen till SHL! Vi är Timrå I o vi ger ALDRIG ALDRIG UPP!!!!!!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen