För att kunna få ner priset på jackorna använde vi oss av Timrås kontakter med NEH. Som tack för hjälpen önskade Timrå ha med Örnen som är deras registrerade varumärke på jackan. Vad är det konstiga i det?
Är det en tröja eller en jacka, dubbelt budskap på SK´s sida?!?, klart förvirrande, för visso mycket lätt att förstå, med tanke på matchen i kväll, tröjan eller jackan vore bra att ha nu, för att dölja nerverna (som ligger utanför kroppen) å då spelar det ingen roll om t eller j är svart eller vit.
Jag tycker tröjan (i det nya utförandet) håller stabilt bra. Inte omöjligt att jag pröjsar min medlemsavgift och köper en själv... Med lite muskler under så får man en fin mc-look... Och man ser ju smal ut i svart;)
Efter önskemål så har vi gjort en ändring av trycket på klubbjackan.. Supporterklubbens logo kommer att sitta stort på ryggen, och örnmärket kommer att var i mindre tryck på bröstet. Bild kommer förhoppningsvis under dagen.
För att kunna få ner priset på jackorna använde vi oss av Timrås kontakter med NEH. Som tack för hjälpen önskade Timrå ha med Örnen som är deras registrerade varumärke på jackan.
Vad är det konstiga i det?