söder över: Vem fan är nr 6? Han gjorde mål.. Madsson är bra i målet... Men...en fjärdedel av matchen på botnäcken de håll int. Men de kan gå som Ragge sa..Niklas Jidhe i paus.
15-5 i skott te oss i första halvleken. O ett razzel. . Bara trettifem procent vunna telningar. . Jag kräver mer.. Nu kör vi andra halvlek. . Kör bara kör..
söder över: Svår att ha i truppen låter lite väl magstarkt.. Jaja, lär väl visa sig framöver. Hoppas grabbarna står upp i 2a nu så det inte blir en repris av Moramatchen!
Har det varit såhär burkigt ljud tidigare under sändningarna? Jag förstår att det inte finns resurser till publikljudsmikrofoner men kommentatorsljudet är ju så oerhört dovt. Man får höja ganska ordentligt för att få lite känsla, vilket resulterar i hjärtattack när reklamen kommer in.
Bra period, furiöst kämpande. Det syns onekligen att VIK är stukade också. Vi visar fortsatt prov på kreativt spel i uppspelsfaser och i anfallszon, tyvärr allt för sällan i närheten av mål. Tycker ändå det ser rejält ut såhär långt. I egen zon har vi flytet med oss, än så länge. Intressant att se om vi lärt oss något från lördagen. Det vore önskvärt om så är fallet.
Så Wedin är? Skadad? Bänkad igen? Isf vill jag ha en förklaring... Har han fått mans pms och vill spela i tyska andra divisionen eller bara allergisk mot bussdamm?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen