1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590259 inlägg · 6217 ämnen

Vilseledande marknadsföring

1087173 · » Till forumet


Sv: Vilseledande marknadsföring
Timeout... Challe måste ha sett ett löst skridskösnöre på någon..
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
Uno Gordon: Bra är bara dumt och reagera:)
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
Faan Robin....

Jag som hade börjat hoppas....
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
Nähä? Jonsson i utvisningsbåset... Long time no see
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring

Uno Gordon:

Personliga vendettor kan ni väl ta brevledes, snälla.

Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
ralus: Ja du får tycka precis vad du vill. Jag för inte den dialogen. Jag ser lite längre fram än nästa match. Det gäller att agera och inte att reagera.
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
friskan: Va betalar inte Uno inträde?
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring

friskan: Jag skulle inte ens ta emot en sådan! Jag skrev till den BETALANDE PUBLIKEN men du kanske inte vill ta till dig av det jag skriver utan tolkar fritt det som känns bäst. Jag går på matcherna oavsett vilken division eller form Timrå befinner sig i.

Bra jobbat tomtemor!

Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
Uno Gordon: snacka om att göra en höna av en fjäder...
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
Uno Gordon: Jag håller med dig men jag tycker mer att det hela ger ett oseriöst intryck än att det är ett fall av vilseledande marknadsföring.
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
Uno Gordon:

Du står alltid först i fribiljettkön, klart att du vill att såna ska delas ut.
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
Olle: Du tycker inte själv då att man tar sig vatten över huvudet med en sådan där jingel?
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
Uno Gordon: Kan det inte vara så att man utlovar "partystämning" för att locka till sig marginalpublik öht?

"partystämning" förresten? Då tänker jag mer på luleå och medtagna kvartsflaskor med renat.
Kommentera

Sv: Vilseledande marknadsföring
Uno Gordon: Och alla som är besvärad av lite tjo och tjim och liv på läktaren kan stanna hemma, och lugnt mysa ner i bässta fotöljen till tonerna från en vacker area från den gammal rörradion från 52:)
Kommentera

Vilseledande marknadsföring

Lyssnade på Radio Guld imorse vid köksbordet innan jag gick på jobbet och då dök radioreklamen upp med en påannonsering om Timrås hemmamatch mot Södertälje SK på lördag. Och jag höll på sätta kaffet i vrångstrupen när speakern i jingeln utlovar "PARTYSTÄMNING". Varför blåser Timrås ledning upp produkten man säljer på helt felaktiga grunder? Varför kan inte klubben bara vara ärliga mot sig själva och sin publik och inte göra utfästelser de inte kan stå för i slutändan?

Jag som trogen supporter bryr mig egentligen inte alls för egen del. Men jag tänker i ett större perspektiv. Man skrämmer bort marginalpubliken med sådana här lögner. När gjorde Timrå en bra hemmamatch på en lördag senast? Jag kommer inte ens ihåg!

Jag tycker Timrå IK borde ge en "frbiljetts-garanti" till den betalande publiken som löser in sig på lördag om man inte kan bjuda på en fartfylld hockey med många mål. Annars är risken att barnfamiljerna och marginalåskådarna blåser all världens väg i framtiden i ren och skär bevikelse. Timrå IK borde vara mer mån om sin publik än på det här viset!

Hade annonsen spelats upp för ett ½år sedan hade det ändå funnits fog för löftet. Men inte i dagsläget.

Istället skall Timrå IK uppmana folket att uppsöka E.ON Arena med sloganen "VIKTIG 6-poängsmatch mot Kringlorna ifrån Tälje på lördag. Nu knyter vi nävarna och plockar på oss blåställen och kämpar ner SSK. Ge oss dit stöd när vinden vänder".

Då skickar man inte ut några felaktiga signaler och man lovar inte heller varken för mycket eller för lite.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Kommentera

1087173 · »