1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590746 inlägg · 6217 ämnen

Vinst ikväll 6-2

« · 40684 Till forumet

Vinst ikväll 6-2
Tror på en klar seger ikväll. TIK krossar AIK med 6-2!!!
Kommentera

Sv: Vinst ikväll 6-2
själv tror jag på 3-2 seger
Kommentera

Red Devils: då gäller det att vi får första målet, AIK brukar vara grymt bra på att grisspela "sarg ut" här uppe....
Kommentera

aik brukar spela smart här uppe

som du säger "sarg ut"

och det måste timrå spela också om det ska bli några poäng i elitserien..
Kommentera

Det blir en klar 4 - 1 seger. Där kung Ed, gör första målet.
Kommentera

turbo: jo det håller jag med om, men frågan e juh om vi kalrar av att spela så.....inte vad man sett hittils iallafall...
Kommentera

nja det vet man inte

men ska vi vara kvar i elitserien så är det nog dags att vi börjar spela så annars så får vi rikta in oss på kvalspel....

och jag lovar det vill ingen vara med om....
Kommentera

Det blir inte så stor seger som 6-2 men jag tror att timrå vinner med 3-2 i sd
Kommentera

turbo: det känns hemskt att säga det, men ett kvalspel skulle juh vara en riktig höjadare tycker jag personligen (Förutsatt att vi klarar det...), känns tråkigt om säsongen tar slut lika tidigt som ifjol, man vill juh ha lite nerv ändå in på mållinjen så att säga....
Kommentera

nästan rätt thobbe det blir 3-2 efter 2 perioder
Kommentera

Turbo det är väl 3 perioder
Kommentera

turbo skrev fel det ska vara efter 3 perioder
Kommentera

frasse: det är väl ändå säkrare om man kommer på nionde och tionde plats än kvalserien. det känns liksom tryckt på något sätt

Turbo: jasså du det säger du, och vad tror du då?
Kommentera

Frasse: Då får det bli så att vi, efter en stark slutspurt klarar tiondeplatsen. Sedan tar vi hem den nya turneringen och lägger vinstpengarna på kontot för spelarköp. Det är väl en bra målsättning?
Kommentera

thobbe: jo självklart e det säkrare med en nioende, tionde plats, MEN en kvalserie skulle ändå vara en höjdare....missförstå mej inte nu bara, för jag inser även att kvalserien iår kommer vara ett riktigt getingbo!
Men jag tror definitivt vi skulle klara av det!
Kommentera

Tror nog mer på 4-3 till timrå!
Kommentera

swen: personligen skulle jag tycka det vore bra mycket skönare att klara av elitserienplatsen via kvalseriespel än att kamma hem 75 000kr, eller hur mycket det nu är, i denna "träningstunering"...
Kommentera

Frasse: Ja det skulle vara skönt att ta kvalserien och slå sånna lag som leksand m.m. det skulle vara skönt
Kommentera

thobbe: exakt, tänka bara vilka publikmatcher, Leksand, grisLöven, ett lag till från elitserien, Nyköping (börjar bli etablerade i kvalserien nu ller..?), + några fler...

Föredrar att se sådana matcher än spel om pengar...
Kommentera

Det skulle vara mycket roligare se lite andra lag än dom man har spelat med i ca 50-100 omg. Men du förstå hur jag ser det också eftersom det är många lag som är hyfsade lag som vill upp till elitserien
Kommentera

Visst gör jag det, JAG är också lite orolig om det skulle bli kvalseriespel, med det e juh en stor utmaning samtidigt!
Å klarar vi inte av att ta en av två platser till elitserien där, ja då har vi helt enkelt inget att göra i högsta serien för tillfället (hur ont det än gör att erkänna det). MEN, jag tror vi fixar det, Leksand har en bra trupp, men samtidigt har de en sjujäkla press på sej, en motgång där i början å det kan bli riktigt jobbigt för dalmasarna. GrisLöven har lite för tunn trupp iår tycker jag, AIK(som jag tror blir ett av lagen som får kvalspela) har inte en bra trupp direkt...
Kommentera

« · 40684