Jim80: bra lag vinner även i matcher där man är lite sämre. Det är väl inte harlem globetrotters varje gång Brynäs spelar match eller? Nej just ja, ni håller på att åka ur shl, förlåt mig.
Harald har haft en riktigt bra kommentar i kväll: - Timrå har många växlar kvar att lägga i. Att ha 0-1 efter två trötta perioder borta är kanon. Får vi se lite tryck i sista?
Knylan: Inte farligare än Ragnarssons kalasmacka till hästenspelare helt ren i slottet och han har spelat med oss hela säsongen. Tror det blir bra det här!
jå1: Jag skulle säga att det tog Per Svensson 10 omgångar i Timrå för att skapa den dominerande aura han har på isen. Det tog PW ca 10 minuter. Sjukt imponerad av hans agerande på isen. Tycker det ser ut som att vi har två giganter på backsidan nu.
Wirren hade en hel del placering att tänka på i förstaperren och kanske var lite väl sugen där ett tag, blev lite farliga grejer bakom. Men det är givetvis sånt som kommer med tajmingen. I övrigt: högintressant.
Nästan ännu mer intressant: våra juniorer. När man inte ser Oliver Johanssons galler så ser han – i allt han gör – ut som en ordinarie spelare. Larsson gör det väldigt bra också, men Johansson är den som synkar allra bäst.
Heisenberg: Det känns in i helvete bra att våra surt förvärvade slantar har gått till en riktigt jävla bra värvning!! Hoppas att fler än jag tycker så!!🙌🙌🙌