1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591968 inlägg · 6217 ämnen

Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03

« · 829011 Till forumet

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Per HApps: ...och vår lagkapten har nog aldrig burit en snyggare tröja än den här:

Kommentera

Röda Tallen: Jo, jag såg det (uppdaterade just min profil).
Kommentera

Laken: Positivt och Negativt

"Centrarna Fredrik Warg och Peter Regin som stod över torsdagens match på grund av sjukdom är tillbaka till matchen mot Mora. Tillbaka är också backen Mika Niskanen. Däremot har Medelpadslaget drabbats av en nytt avbräck.

- Anton Strålman har feber, berättar Timrås assisterande tränare Mikael Andersson."
Kommentera

Laken:
min svärfar stod i mål i W/Ö. Men påden tiden var det keps och skinnhanskar.
Kommentera

Laken:
Det är ungefär som med Historian i skolan, få känner till den men den ska nötas på ändå.
Kommentera

Per HApps: Hur många i dagens Timrå IK känner till W/Ö-tiden tror du?
Kommentera

DJ Hemp: Du kan vara lugn, det hela har varit ett spel för gallerian. Vi mörkar skador och anpassar medelpadsexreseen lagomt till slutspelet. Orion kommer säkert med en förklaring i das boot tråden efter midnatt. Warg och Regin sitter och skrattar sig harmynt för tillfället.
Kommentera

DJ Hemp:
Skulle inbilla mig att bara genom att ta på sig WÖ-tröjan så kommer samtliga att jobba lite extra.
Kommentera

Ännu frågetecken för Warg och Regin inför morgondagen... Fan vad less man blir! Timrå IK - föreningen för glaslirare? Det gick förvisso vägen igår, men Mora är av ett betydligt segare virke än Skånes stolthet. Orkar inte med ännu en torsk mot detta menlösa lag, än mindre när vi nu ställer upp i en grymt klassisk mundering...
Kommentera

pettsson: Jag tycker man borde köra lite gamla hejaramsor, ex sa sa sa bra bra bra TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ.
Kommentera

pettsson: Strålande förslag!
Kommentera

Per HApps: Oj vilka goa minnen det väcker, Kommer ihåg att vi höll på att spela sönder farsans 7". Timrå hej på A-sidan och WÖ-Kalle på B-sidan. Jag tror att lillebrorsan gjorde en fet repa med pickupen över den. HUA!
Kommentera

Ja är det någon gång man skall göra det så är det ju i morgon.
Kommentera

pettsson: Skriv det till Actionleif!!
Kommentera

htikare: På tal om W-Ö Kalle. Skippa allt vad intromusk avidg heter och spela "When the saints" när spelarna åker in på isen på lördag.

Snälla!
Kommentera

Mappe: Jo det blir det nog. Vi kommer ju ihåg att vår käre W-Ö Kalle tillhörde Timrå så det borgar nog för poäng!
Kommentera

Röda Tallen: Så om W-Ö vinner, får inte TIMRÅ IK några poäng då?
Kommentera

Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
TT: Självklart!

Jag föreslår att allt matchsnack sköts i denna tråd.
Kommentera

« · 829011