1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590783 inlägg · 6217 ämnen

Zäta årets drake

« · 97133 Till forumet

Sv: Zäta årets drake
Nike89: Vilka jävla kränkningar, fär jag läsa dom:
Kommentera

Marcus: Åter till gamla tider! Bråka med webmaster och du är rökt!
Jag trodde att du var större än så! Det han skrev till dej är inget
som nån här i gästboken känner till, av noll värde i en rättegång,
eller kör vi den Sovjetiska varianten på rättvisa? Visserligen visade
DJ Hemp tecken på smygande schizofreni, men i Sverige är inte
den diagnosen straffbar.

Tanke: Jag skriver nåt jävulskt påhopp på dej i ett mail...är det en
grej mellan dej och mej, eller en grej mellan mej och hemsidan???
Kommentera

orion:Anser du att Marcus gjorde fel och att kränkningarna hör hemma i sandlådan eller?
Nej Marcus gjorde helt rätt...
Kommentera

Marcus: Besynnerligt, sa Bull...
Kommentera

Marcus:Hoppsan...!Råkade visst sända brevt långt i från klart men åter till brevet.

Om det är värsta kränkningarna är det läge för att lägga in en polis-anmälan?

Även om det inte är så illa borde det ju finnas något annat man kan göra....

Sen...Har jag också varit avstängd...Från att kunna komma in på Hockeysnack från min älskade hemma-dator det kanske inte räknas då?

Lycka till med att klara upp det här "fallet"!
Kommentera

Marcus:Något mer borde du kunna göra...Ä
Kommentera

Nike89: Ja det är gjort. Frågan är om jag inte borde göra något mer med tanke på det han skrev till mig. Han och Friskan är de enda Hockeysnackare som blivit avstängda. Besynnerligt att det bara är TIKare som blivit avstängda ännu.
Kommentera

Jag saknar dig redan Dj Hemp...!

Marcus:Du gör rätt val som stänger av honom,stäng av honom från hela HS också vettja.
Kommentera

El Maco: Nu spelar det ingen roll för DJ Hemp ändå eftersom han numera är avstängd för gott. Fick nyligen ett mindre intelligent brev från honom med en del personangrepp som avgör saken.
Kommentera

DJ Hemp: You are all mine... hohohohohahahahaha *isande skratt*

(messfunktionen har jag gett upp in this case)
Kommentera

El Maco: Då simultanklippte vi då. Jag har satt upp vår DJ på avstängningslistan. Du kan ta tillbaka honom då du känner det lämpligt.
Kommentera

DJ Hemp: Hå och hej och så var dyslexileken inge kul längre. Klipp, klipp hädanefter.
/Elak censor
Kommentera

orion: Ja är han längre än 1.75 så kan han knappast tillhöra de blåblodiga i Svea rikes knugahus, återstår då bara att han förvärvat skadan på annat sätt. ( lutar mer åt pontikkan då?)

Han kan dock ha en lysande karriär som svensk folkartist framför sig, tänkte att ifall han satte toner till sina inlägg och sjöng dom så vore han mannen att ta över efter allas våran Povel Ramel.
Kommentera

huvva: Hempen är för lång för att vara inavlad i generationer.
Dyslexi kan även förvärvas, fast det kräver hårt arbete.
Kommentera

orion: F`låt om jag sticker in med ett påpekande: Jag tror att Hempen kan ha blått blod i sina ådror då det bevisligen finns "disslecksi" i den knugliga ätten,kan till och med vara så att Hempen är mer knuglig än knugen själv. (tål att tänka på)

Annars kan det vara så att han bara är lite finsk och sitter hemma o tullar lite pontikka.
Kommentera

DJ Hemp: Eftsomm duha disslecksin vet ja innt åmm ja vil gåh inn närmrar pådet.

Nuh ropa shefeen på mejj sådet besst jah gå ok kolla va hahn vil.
Kommentera

DJ Hemp: Jag tänker på en rad av Alanis Morissette:
"It´s full speed baby, in the wrong direction".
Kommentera

huva

joja kan vell läsa mende svår fö ala båck stever håpa messt
åmmkring hella tin

me va e sackasstis de fata ja inet rickt
Kommentera

DJ Hemp: Kul att se att du fortfarande kan läsa iallafall, det vore ju ledsamt om du skulle tappa den gåvan också.

Appropå ironi så är ovanstående inlägg också skrivet med en smula av den varan, dvs lite skämtsamt,skojsamt eller rent av lite sarkastiskt.

ja ja!! Jag vet,man ska inte skoja om disslecksi.
Kommentera

huvva:Ja du ser...
Kommentera

huva

fan ja sckrev juh här aldes nys men nu hita ja inet den innleg kånsit
myke kånsit

furretsen va menas me irrån
Kommentera

Nike89: Självklart så skriver DJ Hemp med vilje,försökte bara vara lite ironisk.

Och till samjo vill jag bara säga att jag inte sett ett inlägg från "Hempen" på över ett dygn så kanske han lugnat ner sig lite iallafall. Eller så har "disslecksin" blivit så allvarlig att han inte längre kan läsa.
Kommentera

Nike89:
"Självklart skriver "Dj Hemp" med vilje". Vem är det som har dyslexi egentligen?
Kommentera

Nike89: Observera att man inte heller behöver skriva inlägg i parti och minut på varenda gästbok som finns. Då uppfattas man knappast som seriös. Efter att ha följt Hockeysnack:LIVE den senaste halvtimman så har jag blivit fullkomligt överöst av inlägg med namnet "nike89" i signaturen.

Får man fråga hur gammal du är? (född -89 kanske???)
Kommentera

Makarov:Skriver man fel av misstag så är det väl inte med vilje?!
Eller har jag fel?
Kommentera

Nike89:
Fråga: Finns det någon som inte skriver med vilje?
Kommentera

Någon som kan utnämna sig själv till speciallärare för Hempo? Jag saknar lärarexamen...
Kommentera

huvva: (en kommentar från en utomstående) Känns som att ju mer ni klagar på honom, desto roligare tycker han att det är att skriva som han gör.

Sedan kanske man inte bör "kasta sten i glashus". Killen som inte kan använda mellanslags-tangenten klagar på killen som medvetet försöker skriva på mål. Det kan bli en rolig såpa det här :)
Kommentera

huvva:Självklart skriver "Dj Hemp" med vilje. Han har ingen dyslexi.
Är bara ute för att driva eller tror/tycker han att det är tufft att skriva så.
Kommentera

DJ Hemp: Eftersom din dyslexi tenderar att bli värre för varje inlägg så kanske du borde försöka att skriva fel med vilje(det kan ju iallafall inte bli värre än det är nu)annars så har jag full förståelse för de dyslektiska(har själv en bekant som har dyslexi,men om man jämför med dig så verkar det som din form är betydligt allvarligare) Fungerar inte tipset jag gav dig så kan du ju alltid försöka med att skifta plats på några av tangenterna på skrivbordet,exempelvis ta bort alla å,ä,o ö.
Kommentera

kåla op lencken läs å begruna senn VISSA RESPÄCK fö diss lecktisska
menicho
Kommentera

nicke 98

å va fan bry ja me åmm din åsickter JO DE KUL pungt å slut

desutåm e diss lecksi knapasst e lek de e chukdomm
Kommentera

Givetvis vann väl vår kära Zäta.... men..... vart var klackens ljudvågor när segraren kom upp på scenen??.....
Kommentera

I min värld så är Kjell Lönnå, denne underbare Sundsvalls-ambassadör, alltid årets drake. Nähä...
Kommentera

Grattis ZÄTA. Vi är många som håller på dig.
Kommentera

Ja det var han väl värd. Självklart så hade man lagt in en röst på allas våran Z:a, skulle bara fattas annat.

Blir en tuff säsong för honom skulle jag tro iom att Detroit gick och vann SC. Men så proffsig som Z:a är så går det säkerligen alldeles utmärkt där borta på andra sidan Atlanten.
Kommentera

TITAN: PRECIS !! Vi älskar Zäta och lycka till i Detroit ! [ Iggyland ]
Han svarade på frågan av prisutdelare Ulf Elwing hur det skulle gå utan han och han svarade: Att det ska nog gå bra för dom har ett bra lag i år och dom [vi] har aldrig tränat så hårt som i sommar !!!
Verkar lovande !! FORZA Timrå IK
Kommentera

Härligt Zäta...DÄR SATT DEN
Kommentera

Nike89: Hoppas alla Timrå fans har röstat på vår gunstling Zäta -
ALLA till Stora torget ikväll kl.19.30 och vi skandera: vi älskar Zäta !! klapp klapp klapp klapp
Hur det än går !!!! Iggy
Kommentera

Vem blir årets drake?Det lär väl kunna bli Zäta - För det är väl en del Timrå-Supportrar som röstat på honom och... dom/ni är ju rätt många.Undrar om inte Magdalena Forsberg är värd det ändå...?
Kommentera

Zäta årets drake
NU lägger vi vår röst på Zäta och på hockey !!
Rösta fram Zäta till årets drake !!
En fin gest till honom innan han lämnar staden för ett tag...
OBS !! Sista dagen 28 Juni kl.12.00

www.sundsvall.nu/gatufesten/
Kommentera

« · 97133