Marcus: Åter till gamla tider! Bråka med webmaster och du är rökt! Jag trodde att du var större än så! Det han skrev till dej är inget som nån här i gästboken känner till, av noll värde i en rättegång, eller kör vi den Sovjetiska varianten på rättvisa? Visserligen visade DJ Hemp tecken på smygande schizofreni, men i Sverige är inte den diagnosen straffbar.
Tanke: Jag skriver nåt jävulskt påhopp på dej i ett mail...är det en grej mellan dej och mej, eller en grej mellan mej och hemsidan???
Nike89: Ja det är gjort. Frågan är om jag inte borde göra något mer med tanke på det han skrev till mig. Han och Friskan är de enda Hockeysnackare som blivit avstängda. Besynnerligt att det bara är TIKare som blivit avstängda ännu.
El Maco: Nu spelar det ingen roll för DJ Hemp ändå eftersom han numera är avstängd för gott. Fick nyligen ett mindre intelligent brev från honom med en del personangrepp som avgör saken.
orion: Ja är han längre än 1.75 så kan han knappast tillhöra de blåblodiga i Svea rikes knugahus, återstår då bara att han förvärvat skadan på annat sätt. ( lutar mer åt pontikkan då?)
Han kan dock ha en lysande karriär som svensk folkartist framför sig, tänkte att ifall han satte toner till sina inlägg och sjöng dom så vore han mannen att ta över efter allas våran Povel Ramel.
orion: F`låt om jag sticker in med ett påpekande: Jag tror att Hempen kan ha blått blod i sina ådror då det bevisligen finns "disslecksi" i den knugliga ätten,kan till och med vara så att Hempen är mer knuglig än knugen själv. (tål att tänka på)
Annars kan det vara så att han bara är lite finsk och sitter hemma o tullar lite pontikka.
Nike89: Självklart så skriver DJ Hemp med vilje,försökte bara vara lite ironisk.
Och till samjo vill jag bara säga att jag inte sett ett inlägg från "Hempen" på över ett dygn så kanske han lugnat ner sig lite iallafall. Eller så har "disslecksin" blivit så allvarlig att han inte längre kan läsa.
Nike89: Observera att man inte heller behöver skriva inlägg i parti och minut på varenda gästbok som finns. Då uppfattas man knappast som seriös. Efter att ha följt Hockeysnack:LIVE den senaste halvtimman så har jag blivit fullkomligt överöst av inlägg med namnet "nike89" i signaturen.
Får man fråga hur gammal du är? (född -89 kanske???)
huvva: (en kommentar från en utomstående) Känns som att ju mer ni klagar på honom, desto roligare tycker han att det är att skriva som han gör.
Sedan kanske man inte bör "kasta sten i glashus". Killen som inte kan använda mellanslags-tangenten klagar på killen som medvetet försöker skriva på mål. Det kan bli en rolig såpa det här :)
DJ Hemp: Eftersom din dyslexi tenderar att bli värre för varje inlägg så kanske du borde försöka att skriva fel med vilje(det kan ju iallafall inte bli värre än det är nu)annars så har jag full förståelse för de dyslektiska(har själv en bekant som har dyslexi,men om man jämför med dig så verkar det som din form är betydligt allvarligare) Fungerar inte tipset jag gav dig så kan du ju alltid försöka med att skifta plats på några av tangenterna på skrivbordet,exempelvis ta bort alla å,ä,o ö.
Ja det var han väl värd. Självklart så hade man lagt in en röst på allas våran Z:a, skulle bara fattas annat.
Blir en tuff säsong för honom skulle jag tro iom att Detroit gick och vann SC. Men så proffsig som Z:a är så går det säkerligen alldeles utmärkt där borta på andra sidan Atlanten.
TITAN: PRECIS !! Vi älskar Zäta och lycka till i Detroit ! [ Iggyland ] Han svarade på frågan av prisutdelare Ulf Elwing hur det skulle gå utan han och han svarade: Att det ska nog gå bra för dom har ett bra lag i år och dom [vi] har aldrig tränat så hårt som i sommar !!! Verkar lovande !! FORZA Timrå IK
Nike89: Hoppas alla Timrå fans har röstat på vår gunstling Zäta - ALLA till Stora torget ikväll kl.19.30 och vi skandera: vi älskar Zäta !! klapp klapp klapp klapp Hur det än går !!!! Iggy
Vem blir årets drake?Det lär väl kunna bli Zäta - För det är väl en del Timrå-Supportrar som röstat på honom och... dom/ni är ju rätt många.Undrar om inte Magdalena Forsberg är värd det ändå...?
NU lägger vi vår röst på Zäta och på hockey !! Rösta fram Zäta till årets drake !! En fin gest till honom innan han lämnar staden för ett tag... OBS !! Sista dagen 28 Juni kl.12.00