Tranås AIF

3704 inlägg · 900 ämnen

FY FAN VA DÅLIGT!!!!

« · 170921 Till forumet

FY FAN VA DÅLIGT!!!!
Såg iförsej bara 3:e perioden idag men det räckte gått å väl...
Skulle bli så enormt jävla glad om man slår upp tidningen imorrn å läser att paret Putte-Kjell har avgått....
Fan har dom nått TAIF-hjärta kan dom väl använda det å avgå, för lagets bästa iallafall!!!
Kommentera

Sv: FY FAN VA DÅLIGT!!!!
Så här dåligt får man inte spela inför hemmapubliken, man visar ingen inställning och inget hjärta. Örebro imponerade dock inte på mig, ett taggat Taif hade inte haft några problem att ta 3 poäng.

Skärpning nu för fan, visa att ni kan spela hockey!
Kommentera

Ja idag var väl inte en av TAIF:s bästa dagar, men men......det är bara att ta nya tag.......det kommer en välbehövlig vila då man kan träna uppspel, försvarsspel, tekningar och allt annat som behöver göras =0)

Dom spelarna som utmärkte sig idag var enligt mig Jakob Holmgren, Svesse och Magnus Axelsson

och som vanligt en enorm eloge till Petter Skidén som kämpar o sliter
Kommentera

Johnny B Good: Instämmer det duger inte, känns onödigt att komma in i sånna här djupa svackor.

Det sämsta man kan göra som supporter är dock att sluta o gå på matcherna, då bidrar man bara till att TAIF:s chanser att vända på steken minskar. Vi vill ju så klart ha ett allsvenskt lag att heja fram även nästa säsong och för det behövs pengar. Ju mer ju bättre..

Kommer kännas j-vligt tungt tills på onsdag då hoppas/kräver jag att vi får se en bättre sida av TAIF.

Finns bara en Jonas Holmström!
Kommentera

Man får bara inte spela så här på hemmaplan och egentligen aldrig! Ingen inställning, inget hjärta, ingen glöd och inga kämpatakter alls!
Man kände sig pinsam på läktaren igår, Örebro spelade långt ifrån bra men Taif spelade ngt fruktansvärt dåligt!
Ngt stämmer inte i laget det är helt klart, spelarna ser inte ut att ha roligt på isen, Spelsystemet fungerar inte, avståndet mellan backar och forwards är på tok för stort!
Jag vet att vi har ett ganska tunnt och orutinerat lag men bättreän så här måste man kunna spela! 118 insläppta mål är löjligt dåligt! Sen undrar man över Allstrins uttalande i TrT idag där han tyckte att man spelade frejdigt i 1:a perioden som jag tyckte var en av de sämsta perioder som jag sett Taif spela! 7 skott på 2 perioder säger allt!
Begär inga förstärkningar eller Tränarsparkningar då jag vet att det inte finns pegar för det, men ngn form av uppryckning måste ske!

Kan bara be spelare och Tränare att ta sitt ansvar för att hålla kvar Taif i serien!
Kommentera

Merxx: Vad säger tränarna mer om vårt spel? Har de någon förklaring till att vi släpper in mål på löpande band? Eller till varför vi spelar som pojklagsspelare? Har Linge slutat? Varför? Är det nån mer som slutat? Och varför?
Kommentera

hepp: De sa att vi har två andra målvakter, själv tycker jag målvakterna knappast kan ta på sig att försvaret funkar så illa. Se tex på matchen mot Mora då hade man inte en suck på målen. Inte lätt att vara målvakt bakom ett instabilt försvar.

Holmström är ryggraden i TAIF utan honom funkar inte mycket det är tydligt. Jag hoppas innerligt att han inte lägger skridskorna på hyllan nästa säsong för att ersätta honom blir inte billigt. Skulle va en otrolig saknad dessutom!

Holmis kan eventuellt va med på onsdag men mer troligt är söndag, en blödning stoppar honom.
Kommentera

Jag tycker att man inför nästa säsong ska göra sig av med nuvarande målvakter, ta tillbax Manne som förstemålvakt och plocka upp J20 målvakten Robin Fors som andra målvakt. Skulle han bara få några allsvenska matcher i benen så tror jag att han nästan håller jämna steg med nuvarande målvakter!!!
Vad gäller backarna vet i fan vad man ska säga, vi lider ju ingen brist på offensiva backar om man säger så...

Tycker ändå att man få ta den risken å lätta lite på plånboken å ta bort pajasarna ur båset nu...
Efter å ha läst dagens TrT fick vi väl alla svar på deras hockeykunskaper...
Inget läga för Time out, kan nån då säga mig när det är det????
Kommentera

Patrik M: I matchen mot VIK berodde det inte på målisarna. Hårresande misstag över hela banan gjorde att vi förlorade. Låter märkligt om de skyller förlusterna på målisarna, det är väl ändå inte dem som skapar generande många frilägen match efer match!
Kommentera

Visst, varken Uffe eller Mattsson är någon Manne Fredriksson men bakom Taifs "försvar" hade nog Manne också haft det svettigt om han hade varit här idag. Så det var nog ingen rolig läsning för målvaktsparet.

Undrar liksom Merxx över Allstrins övriga utspel i dagens tidning, spelar Taif bra så vinner man mot Örebro punkt slut.
Kommentera

« · 170921