Tranås AIF

3704 inlägg · 900 ämnen

Härlig samarbetspartner!

« · 199049 Till forumet

Härlig samarbetspartner!
HV är en härlig samarbetspartner! Inga märkvärdigare lån under säsongen förrän nu! Jeff Gustavsson är en komplementspelare inget annat däremot Hulth är en riktig tillgång för laget men honom tänker HV plocka hem 31 januari för att han ska spela i J20-slutspelet! Däremot lånar man ut Pär Arlbrandt trots en tunn forwardstrupp till Rögle resten av säsongen! Han hade gjort sig fint i Taif men samarbetspartnern HV tyckte väl att Rögle behövde hjälpen mer!
Kommentera

Sv: Härlig samarbetspartner!
Merxx: Det haqndlar om stålar. Hv bryr sig inte om något annat än pengar och rögle kan betala mer än vi. Så enkelt är det. Att det sedan finns idioter i tranås som håller på fjant-hv är en annan sak.
Kommentera

Nu hatar jag HV ännu mer än jag gjort innan.. Varför har man ett samarbetsavtal om det ändå inte följs och ger något. Slopa samarbetet med HV direkt... Slopa alla samarbeten förresten och låt de egna spelarna få chansen istället. Det är ju likadant med LHC, ett jäkla hattande med spelare. Bättre att försöka få lite stadga i laget istället, med de som finns..
Seger på söndag ett måste...!!!
Kommentera

det är väl inte så konstigt att hv vill att deras spelare ska spela på en så hög nivå som möjligt, man kan ju inte jämföra ahlbrant med dem 2 som taif har fått låna.......
Kommentera

Merxx: Det roligaste av allt är ju att Hulth själv vill ju hellre spela i TAIF än i hv:s J20.................
Kommentera

Klart att Hv tänker på pengar precis som alla andra ishockeyklubbar!! Och Hv tänker på Arlbrandts och klubbens bästa och då ska han spela i Rögle istället för taif för att han ska kunna utvecklas mycket mer som hockeyspelare!! Jag tycker Taif ska vara nöjda med att dom får låna Hulth den tid dom får ha honom istället för att gnälla!! jeff gustavsson däremot e ju ingen höjdarspelare kanske, men om inte Taif tycker han håller måttet är det ju bara sätta in egna juniorer!! Men jag tror nog Hobér vet vilka spelare han ska matcha in i de olika femmorna!! Så låt honom sköta jobbet så blir nog allt bra!
Det är ju de stora rutinerade Taif-spelarna som måste kliva fram nu och visa hur det ska gå till!!! Måste våga tacklas och gå in ordentligt i närkamper!! så kom igen nu taif och KÄMPA!!

forza AIF!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

« · 199049