Det är ju berövlligt att vi ska behöva tappa 3 poäng på 2 matcher pga målvakts misstag. Okej nu blir man sågad och alla säger att Throgen minsann gjort många snygga räddningar, men det är väl ändå därför han står där och motar puckar. Man måste kunna kräva av en målis på den här nivån att han inte släpper in sådana enkla som han faktiskt har gjort dom 2 senaste matcherna. 3-3 målet i Ljungby var väl inte otagbart eller? Och igår kväll så som jag ser det släppte han 2 relativt enkla puckar bakom sig. Nä nu får Mattson vädra benskydden i nästa match tycker jag. Tänk om Manne hade varit kvar då hade vi nog inte varit i denna ngt besvärliga situation som vi nu sitter i. Tycker annars att matchen var hyffsad. Nu är det bara 3 points på söndag som gäller.
Hur länge ska den där pajasen i målet få fortsätta i AIF, går han inte ner på knä på tok för tidigt så släpper han förststolpen.. Nu har han ensam skänkt bort tre poäng för AIF. SKylla på tränarna hela tiden när det i själva verket är en ordentlig målvakt vi saknar... Titta på Jonas Fransson , han ingav stabilitet i Arbogas försvar, inte lätt att spela back i AIF, när man inte vet vad som kan hända bakom en... Nä, nu krävs det en målvakt av rang, annars luktar det DIv.1 lång väg...
Okej nu blir man sågad och alla säger att Throgen minsann gjort många snygga räddningar, men det är väl ändå därför han står där och motar puckar. Man måste kunna kräva av en målis på den här nivån att han inte släpper in sådana enkla som han faktiskt har gjort dom 2 senaste matcherna.
3-3 målet i Ljungby var väl inte otagbart eller?
Och igår kväll så som jag ser det släppte han 2 relativt enkla puckar bakom sig.
Nä nu får Mattson vädra benskydden i nästa match tycker jag.
Tänk om Manne hade varit kvar då hade vi nog inte varit i denna ngt besvärliga situation som vi nu sitter i.
Tycker annars att matchen var hyffsad.
Nu är det bara 3 points på söndag som gäller.