Trav

169 inlägg · 47 ämnen

Forum

2707896 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Elitloppet...
mattias - 74: Inte illa alls :)
Kommentera

Tigerhjärta:

Den vann på 1.07.9 , hade 100kr vinnare i finalen, fick tillbaks lite drygt 400

Inte illa haha
Kommentera

Tigerhjärta:

min vinnare är horsey dream

Jag har ärligt talat inte följt denna elitloppshelgen så mycket alls

Vore tråkigt om Idao de tillard vinner

Bästa hästen på elitloppet sedan Varenne
Kommentera

mattias - 74: Spiken? Skrällen? Mest överstreckade?:)
Kommentera

En gång om året , skulle varit på plats men blev inte så, jag tippar att Hail Mary vinner elitloppet i år
Kommentera

hockey_21: Magiska lopp av propulsion!
Kommentera

mattias - 74: Tror på Tae Kwon Deo tar det.
Kommentera

Ikväll är det äntligen dags för Elitloppet men som läget är så är det inte alls samma publikfest som de brukar vara, har varit på plats senaste 10 åren men idag blir det att följa loppet från tv soffan men lite godis och läsk ;)

Min vinnare är Elian Web. Propulsion som enligt mig fick en gräddfil borde såklart ha bra chans, skandal dock att inte Heart Of Steel fock en inbjudan som vinnare i copenhagen cup skall man vara garanterad en plats i eliloppet.

2030 får vi veta hur det går ;)
Kommentera

Sv: V75

Gurra88:

Dagens skräll. Royal Neo i avdelning 6... Så det så ;)

Kommentera

Tidig analys av V75 på Hagmyren!

En polare har skrivit en bra analys om helgens V75! Min mening är att Åke lär kamma hem 2 lopp vad säger ni?

Kommentera

Gurra88:

Kung Åke...

Kommentera

Gurra88:

vi får väl se, loppet skall köras också. =)

Kommentera

mattias - 74: OCh hur ska det gå till? Sebastian K vinner ju knappt ett halvbra guldlopp. Commander leker "tyvärr" hem detta.
Kommentera

Friman SR:

Åbys stora pris idag. Commander Crowe bör vinna och de flesta säger att han bör och skall vinna, jag säger inte som experterna utan säger Sebastian K med Åke Svanstedt. Skrällen är Amuro Boko med Jorma Kontio.

Kommentera

Friman SR:

Grattis till Ingves och Pato som vann Svenskt Travderby 2012 och 2 miljoner kronor. Bra insats.

Grattis till Red Red Red och Fredrik Persson som vann derbystoet.

Favoriten Askens Valencia en rejäl besvikelse.

Redigerad kommentar

Kommentera

Friman SR:

Garderade Opitergium och Svanstedt i 1:a med 2 häst men lik förbannat åker man. Sedan att den största favoriten faller i 2:a som jag trodde på  gör inte saken bättre. Trist med favoritbetonad rad. Kul och se att Kolgjini faller med opitergium igen när han startar mot mer rutinerade hästar.

Redigerad kommentar

Kommentera

Gurra88:

Nej det är  inte jag.

Tvärr gick inte mitt system in men som tur var fick ingen av de mer etalerade tipparna heller in sina syste så man föll med flaggan i topp!

Imorgon är det svenskt travderby. Återkommer med tips!

Kommentera

2707896 · »