Sannes: Skyll inte på mig, du är en potentiell miljonnär och spelar du inget så vinner du heller inget... Luckytobeborn? Ja, den e med på V75... men jag spelar på något annat serru....
De få gångerna jag spelar, så brukar jag alltid se till att ha med Robert Berg, Olle Goop och Björn Goop. Det har blivit mina favoritkuskar, speciellt de två sistnämnda.
Det är lika bra att spara pengarna imorgon, oddsen på att "Tuff du mä" skull komma högt upp i resultat listan borde vara rätt så höga. Kanske man trots allt skall slänga in ett par tior.....
Sannes: Det gör jag inte alls det....... Jag spelar snarare nästan enbart på Bergsåkers kuskar, de som har varit och är, Svanstedt, Bergh, Ohlsson......men det gör jag ju alls inte det om man kollar efter lite närmre........;-) Andaloux, nix, jag har rätt...
Tuff Du Mä.... Hmmmm, min pappa som var seglare spelade alltid på hästar som hade segling i namnet, typ Sailor Boy som visserligen vann lite, men han vann inte mycket på trav.... Tuff Du Mä...........;-)
Du spelar ju nästan enbart på Björn Goop och Peter Untersteiner (stavningen?). Det är bara i de två första avdelningarna som du överger dom kuskarna.
I första avdelningen missade du häst nr 1, den körs ju imorgon av Untersteiner men innan dess var det ju både far och son Goop som var i farten. Ett par femitlappar på plats kunde kanske vara något, eller? Fast första avdelningen tycker jag är ett riktigt getingbo.
Om jag hade varit på Åby imorgon så hade jag spelat på häst nr 2 i sista V75-loppet, jag brukar alltid spela på de hästar som jag tycker har ett småroligt namn.
Friman SR: Inte speciellt mkt i vinst men jag är fortfarande imponerad över min tippning. I ett lopp med 5 hästar satte jag upp Mr O Goop som första reserv trots att jag hade med honom i loppet. Han vnn naturligtvis och en annan jag hade blev struken. Satsade 100:- och hundradubblade den insatsen.
Jag hoppas att du spelade på Luckytobeborn, den hästen "råkade" ju vinna i fjärde avdelningen.