Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

det är tamig fan otroligt!!!!

« · 281242 Till forumet

Sv: det är tamig fan otroligt!!!!
mysmi: Det är ju som sagt inte den första gången dom vinner ett mästerskap för att Domarnivån är obefintlig...
Kommentera

willysson: Tycker Canada och kanadensare är ett trevligt land och folk....men när det gäller hockey avskyr jag dem.....vill absolut inte att de ska vinna, då vill tom hellre att finland vinner
Kommentera

Wilja: hehe, låt dom hållas dom små liven. Dom måste ju ge igen på nåt sätt, å på isen kan dom ju knappast göra det :)
Kommentera

Wilja: Det tycker jag däremot är lite roligt..:))
Men annars känner jag bara hat nu!!
Kommentera

Tack förresten till våra mogna och småaktiga finska arrangörer som spelar "här kommer pippi långstrump" när svenskarna gör entré inför matchen. Snacka om barnslig missunnsamhet från ett patetiskt folk!
Kommentera

Wilja: Det vi förlorar på är att Man inte fick avgöra finalen på ishockey, utan interferingar och fasthållningar och destruktivt spel... Hade det varit hockey hade sverige vunnit med 6-2-..
Kommentera

En mycket tung förlust, även om vi föll med den äran...
Kommentera

Lite besviken är man faktiskt, var nästan övertygad om att Sverige skulle bägra guldet idag. Skulle gärna vilja bilder från den målkamera som fällde avgörandet, den vi fick se var ju tv3's egna kamera.

Tråkigt att det ska avgöras på så små marginaler. Synd att "mackan" försvann i början av tuneringen, han hade behövts idag. Positivt att många var framme och trösta Tellan, främst Salo.

Någon som vet om dagens domare dömt någon match innan med Sverige? Tycktes känna igen honom från en annan "mindre lyckad" dömd match.
Kommentera

Mygel: Tycker att en dag som denna så borde det finnas en bortafunktion som heter "Deppar" här på HS
Kommentera

willysson: Det är inte mitt fel!!

Trist som fan att avsluta så här. Tänk om Sudden hade satt några av sina frilägen.......
Kommentera

det är tamig fan otroligt!!!!
Jag tycker att Den här finalen har likheter med Canada-Cup finalern 87... Domaren lät inte spelarna spela hockey.. Han tog mer utvisningar på Sverige vilket är fantastiskt, Jävla Mygel måste det vara..... Finalen förstör hela VM....
Kommentera

« · 281242