Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Ersättare för Foppa?

« · 45087 Till forumet

Sv: Ersättare för Foppa?
Mathias Johansson kom med bara för att han är en halva, kan väl trasa sönder lag med sin skridskoåkning, Men där är det stopp.

Väntar på att Hårde Hardy kontaktar mig;))
Kommentera

Fy fan alltså...det e bara att hålla med Albert Svanberg på tv-sporten angående Husse.....att landslagsledningen, som säger sej villja se ett mer offensivt spel med tekniskt lagda spelare, inte tagit ut Huselius redan, ja det är juh bara pinsamt ...
Kommentera

Foppa och jag tänker hockey likadant alltså. Där ser man.
Kommentera

Foppa själv ser visst helst att Nylander ersätter honom....hmmmm,själv står jag fast vid mitt beslut att Husse skall in!!!
Kommentera

Enda anledning till att Höglund ska dit verkar vara att han är ihopspelt med Sundin o Renberg... Modin har oxå spelat mkt ihop med Sundin... Andreas Johansson var väl rätt samspelt med Jönsson och Renberg i landslaget ifjol...
Kommentera

Höglund har inte gjort mycket ifrån sej än så länge i NHL. Husekius däremot har gjort väldigt bra ifrån sej. Han ska vara med i os laget.
Kommentera

In med Jonas Höglund.Så har vi en inspelad kedja.
Kommentera

Kommer inte husse med till OS så släpar jag hardy till feskekörkan!!!
Kommentera

Ja precis Mathias Johansson ska verkligen inte vara med i os,
jag tycker "Husse",Modin och nylander ,och bort men Zetterberg!!!!!!

Ta bort Mikael Tellqvist och ta in STEFAN LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ersättare för Foppa är Husse!!!!!!!
Kommentera

Håller med om att husse ska bli ersättare till foppa!!!!!
Kommentera

Kicka Zäta o Matte Johansson från landslaget o pressa in Fredde Modin och Micke Nylander. Ersättare för Foppa: Husse...

Ciao!
Kommentera

Vill nästan hellre se Fredrik Modin, vem som än kommer så kan han inte ersätta Foppa på långa vägar..
Kommentera

Ersättare för Foppa?
Vem ska ersätta Foppa nu då?. Aftonbladet har en röstning på sin sportsida, där leder Huselius. Han har fått 52% av rösterna.
Man kan ju alltid hoppas att Husse kommer med nu då.
Jag vill ha med Husse i os laget, han är en bra målskytt.
Han är inte så bra i defensiven, men det är väl framåt som laget ska, eller? Då passar Husse perfekt in i laget.
IN MED HUSSE I OS LAGET
Kommentera

« · 45087