Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Finland - Sverige

« · 614728 Till forumet

Sv: Finland - Sverige
Danne_l:
Ska bli intressant att få se hur många Frölundaspelare som är
"skadade" strax innan den Ryska turneringen...
Kommentera

Hade Sverige varit i ledningen med 3-4 mål hade jag (om jag varit B-Å Gustavsson) beordrat någon spelare i laget att åka raka vägen till Norrena och ge honom en rak höger. Han är bara för mycket. 
Kommentera

Frella:

är det Lahti som har bytt medborgarskap :-)
Kommentera

Europeisk hockey i ett nötskal...turneringens bästa tackling renderar utvisning. Heja ryssj*vel.
Kommentera

mattias - 74:

ja men domaren tar ju för tackligar oxå sämmre än Berg från Gävle
Kommentera

Theodore:

Fel ordval av mig. Skulle skrivit lagen som inte är så jättebra.
Frölunda inte så bra? Nja, kanske inte. Räcker för att vara serieledare. Säger väl i så fall rätt mycket om övriga lag?

Dessutom har Frölunda bara tre man med i Karjala, något jag är glad över.
Kommentera

SVT Text hade noterat 2-0 innan det gjordes i TV! Låtsasdirektsändning.
Kommentera

Dream Team: Jo men nu är just Fredrik Bremberg bäst i Eliserien på framspel till mål. Och sen finns det andra bra spelare som inte kanske gör mål varje match. Varför är dom inte me? Man måste kunna chansa nån gång eller?
Kommentera

Dream Team:

Hur coachar Bengt Åke?? Joakim eriksson och Emvall inne i Boxplay...
Kommentera

Theodore: Heja Per Hållberg.
Kommentera

2-0 till Finland!
Kommentera

Theodore: Lärdom: Ödmjukhet kan ibland vara svår att ta till sig fullt ut. Så också för Frölundafans. Dock är det de bästa spelarna i elitserien som ska spela i Tre Kronor. Att dessa på något sätt skulle kvoteras in är ju helt fel. Vilken standard skulle vi få i Tre Kronor då?
Kommentera

Theodore: Det är lugnt, vi är snart tillbaka på tvåans kanal igen. Undra hur många gånger det ska hoppas?
Kommentera

Theodore: Oj,menade 1:an
Kommentera

Theodore: Så j-la skandal just som matchen tände till.
Kommentera

Hardy Bacardy: Den kommer i 2:an snart.
Kommentera

Nån som vet var hockeymatchen tog vägen? SVT håller proffsklass på sina ettantvåansändningar.
Kommentera

Danne_l: Bara för att du håller på frölunda behöver du inte du kalla de 8andra lagen för "sopgäng". Frölunda är inte så bra heller. Men ja tycker ändå att man ska ta in de bästa spelarna från varje lag.
Kommentera

1-0 till Finland! Snyggt framspel där!
Kommentera

Theodore:

De bästa från sopgängen håller kanske inte måttet helt enkelt.
Kommentera

Jag tycker att man ska ta in de bästa spelare från varje lag. Inte bara från de fyra bästa lagen.
Kommentera

Klinth:

För lite leksingar i laget för att det skall bli vinst. In med bröderna Steen och Pajen .-)
Kommentera

Finland - Sverige
Och matchen i matchen för min del är Kallio - Kahnberg. Inte för att Karjala Cup är det roligaste som finns i hockeyväg, men visst f-n är det bättre än bolibompa, och cupsegern står ju trots allt på spel.

Sverige vinner matchen, men Kallio matchen i matchen. Det slutar 3-5, Kallio gör 2+1 medan Kahnberg "bara" lyckas med 1+1 poäng i kväll.
Kommentera

« · 614728