mattias - 74: känns tryggt ! det blir säkert en svårslaget lag framöver , tålamod , hetta , kämpa finns men taktiskt hmm det är svårt att tyda eller se , där blir man lite tvehågsen . Det kommer nog .
Olle: Ja visst. Alltså allt är ju inte Garpens fel (antagligen en stor del pga senaste tidens alla fiaskon), men även överbetalade individualister till spelare.
Gurkan: tycker alltid Rasmus Dahlin ser ut att skita i precis allt varje gång han spelar i landslaget. Står och sover på 2-1. Sen har ju Hellberg hål i plockhandsken, vilka jäkla returer han släpper.
mattias - 74: Kul o höra jag spelade mkt under mina missioner utomlands o nu så tränar jag min hjärna med att räkna och dom ggr jag hamnar på nån pub där dom spelar så brukar jag hustla lite=förlorar två elr fler matcher sen lirar jag av dom varenda spänn!!!! Kul va!!!!😇😇😇😇
Varför spelar inte Sverige? Alltså vi har flera NHL spelare, mot ett gäng Liiga spelare. Har sett Div1 matcher med mer fart och vilja. Avgå Garpenlöv, ingen gillar dig!
JonteD: Bengtsson ser riktigt tung ut. Han skulle man haft i laget! I övrigt kan man ju bara konstatera att domarna är lite väl snälla med finnarna. Tre kronor dominerar ju i spelet 5-5.