foppa78: Jag tror knegaren skrev så eftersom det var vad Jide sa till Mårts. "hur kan det gå så här med det bästa landslaget någonsin?".
Det här var ju naturligtvis långt ifrån det bästa Tre kronor som ställt upp i ett mästerskap tidigare.
foppa78: Danielsson vette fan, men Susse är ju tveklöst bättre än Järnis och Larsson iaf.
En Susse i BP, det tackar nog ingen nej till=)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Modoante: Blir väl som att svära i kyrkan när jag säger detta som Modoit, men så jävla dålig har inte Järnis vare, han har kämpat och åkt på bra, men de märks ju att han saknar lite tyngd. Men tkr han ska ha en eloge för det slit han ändå visar upp. Då äre väl värre med hans kompis Silvferberg som knappt var i närheten av pucken ikväll.
Fast alla utom Zäta och Loui var väl överlag värdelösa ikväll. Bäckis såg trött ut, Krüger och Stålberg gjorde ju noll chanser frammåt tror jag.
Enda backen som jag tkr var ok idag var faktiskt Jonte "Hedström", och han har inte ens spelat match på typ två veckor!
Timrå Icon: Man får ju hoppas att det där Nhl kontraktet redan är påskrivet, annars kan det bli tungt för han med detta VM bakom sig.
Men jahaja, vad fan ska man ägna kvällarna åt nu då? Fotboll? Fy fan...
Olle:
Det fanns ju åtminstone en och att han inte var med är en större VM-skandal än publiksiffrorna.
Berka:
Mårts borde ha fått sparken redan när han presenterade en VM-trupp med Nihlstorp, Fasth och Enroth som målvakter.
Sverige floppade rejält och har väl igentligen inte gjort nån riktigt bra match i detta VM, jag tycker man måste låta mårts och Poppe gå nu för lyckas man få ut såhär lite av detta lag då är det nått som inte stämmer!
Kul iaf att Z visar yttersta klass turneringen igenom, bör väl kunna leda till ett C på bröstet till nästa gång, bättre ledare får man nog inte!