Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Karjala Cup

« · 319702 Till forumet

Sv: Karjala Cup
Frella: Synd att säga att Karlberg får chansen bara för att han bytt klubb. Jag kan inte komma ihåg om han var med i tre kronor förrra året men jag kan säga att det vore konstigt om han inte var det, så bra som han var då.
Kommentera

Aija:
31 är väll ingen ålder för en spelare ? Kolla på messier han lirar ju fast han över 40 . Passa er alla för "the moose" is loose och på jakt efter ny offer
Kommentera

Aija: Nänä...och Jörgen Jönsson är ung och Peter Nordström är ung och Thomas Johansson är ung och Thomas Rhodin är ung och Martin Lindman är ung, behöver jag fortsätta?
Kommentera

Aija: Vadå Micke Lind är ju i sina bästa dar nu och är en betydligt bättre spelare än t.e.x Anger och är ju ES bäste tekare och det borde räknas in.
Kommentera

Ambroo:

Mikeal Lind är väl 31 år och Prestberg är väl nåt liknande, inte så överasskande att dom inte kom me.
Kommentera

Vart är Pelle Prestberg och Micke Lind?! Man blir ju fan upprörd...sen så kan han ju ge Mackan Matthiasson chansen också, han är ju för satan den enda spelaren som har kommit upp i tvåsiffrigt när det gäller målproduktionen!
Kommentera

Weman:
Okej då förstår jag.. Sånt som händer med bortfallna ord / bokstäver.
Kommentera

MrAce: Jomen hade han ej varit det så ,misade ett rätt så viktigt ord där ber om ursäkt
Kommentera

Weman:
Kanske fattar dig fel, men är inte Niklas Nordgren axelskadad ett par veckor framöver ?
Kommentera

Mattias - 74: Anger hade aldrig fått vara med Nicklas Nordgren hade varit okej.
Kommentera

70 Rodrigues: Kul att se att Karlberg får chansen, men verkar vara lite Lars-Tommy syndromet, att så fort man blir "proffs" så blir man uttagen. Liknelse är väl Dorsin. Även om han även då han spelade i Djurgårn var klasser bättre än Lucic. Men så fort han bytte klubb till strasbourg var han uttagen. Känns lite som samma grej med Karlberg.

Anger, Hedström, T.Johansson, Lindman hade jag gärna sett utanför truppen, även Hasse Jonsson känner jag mig skeptisk till, med tanke på hur mycket han hunnit spela...
Kommentera

Mattias - 74: Håller med dig ang Anger, trots att jag är Brynäsare, det hade väl varit ok om han spelade som han gjorde förra säsongen, men nu, NÄ!!!
Kommentera

Frasse:

Kul att se att Karlberg är med men mindre roligt att se att inte Spelare som Niklas Persson och Lars jonsson får chansen!

Man kan ju diskutera varför spelare som Tomas Johansson och Niklas Anger är med men det blir säkert bra :)
Kommentera

Karjala Cup
Hardy har idag plockat ut truppen till Karjala Cup.
Truppen domineras av spelare i från ledarlaget i ES.
Kommentera

« · 319702