Huge: Ja man har ju spelat själv så lite vet man ju. Men det finns dom som är bättre än mig. Plus att jag skulle nog inte få jobbet om jag så bönade och bad att få det. ;)
70 Rodrigues: Det är den gamla vanliga svenska sjukan som åter gör sig påmind. Vi spelar bra för det mesta bra och skapar chanser, men vägrar sätta dit pucken. Logiskt sett skulle vi väl haft ledningen efter första med ett par mål. Dock ingen höjdarinsats idag, även om det såg bra ut stundtals. Tar vi bara finnarna imorgon så är hedern upprättad igen. Blir nog en rolig match då dom däkert är revanschsugna...
Det är ju fan pinsamt att höra Hardy! Målskyttarna sitter för satan hemma framför teven, hur har han lyckats missa det? Prestberg och Matthiasson är två killar som vet hur man sätter ditt den...
Huge: "Mycket prestige"??Ja just det,just därför slaktar finnarna idag 3 ören!!Finnarna kommer att ge igen för förlusten som du gärna minns senast i våras.Nu kommer "Hurrit få storstryk" lita på d.Torpedhockeyn hahaha in my arse ;-) Suomen Leijoonat hakkaa hurrit!!!Tips 7-2 Skottstatistik 48-2 till FINLAND!!Ps.Tre kronor loggan här på gb:n ser väldigt blåvit ut ha ha ha!!
260kg kärlek: Finland kommer lätta att ta hem segern, dom vinner med 4-1.Har inte sett någotnting i Sveriges spel som skulle kunna göra att dom rubbar Finland.Visst har dom haft ett rätt så bra anfallsspel men avsluten har ju legat på junior nivå, dom måste våga gå in och ta stryk framför dom båda målen och dom står där dom alltid gjort och inte nere i hörnorna.Det ska göra ont att spela hockey, det som inte dödar det härdar.
Observant: Vi kan nog ta en förlust i en B-turnering som Karjala Cup. När det gäller vet vi ju att finnarna får stora skälvan och skiter i byxorna. Då är lejonen helt plötsligt ett gäng kissemissar.... ;-)