Tre Kronor

Nationellt · 17497 inlägg · 807 ämnen

LG Hockey Games

« · 712858 Till forumet

Sv: LG Hockey Games
Ambroo: Hoppas ...Det kan ju ge en dimension till när finalen i Euro hockey games ska avgöras.Mosa ryssen.....
Kommentera

Ambroo: G A R A N T E R A T
Kommentera

Bissett19: Är det allvarligt med Jönsson så lär han garantera få smaka på ett och annat på måndag...
Kommentera

Ambroo: ja skulle vilja se Alexander Steen i Vm...tycker han gjort kanon säsong där borta
Kommentera

Db_04: Misharin hette han,synd att inte Oduya fick mosa hans ansikte........
Kommentera

65selander: Njae, jag tycker Sverige spelar riktigt bra hockey. Det kan bli skoj att se vad det här gänget kan prestera i ett VM.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen;

Låt NHL-proffsen få semester och ge de hungriga grabbarna här hemma chansen istället!
Kommentera

mattias - 74: nummer då ?
Kommentera

Db_04:

Vet inte va fan han heter, dom heter ju nästan likadant. Skurup Kastrup Bedrup m.m :)
Kommentera

Ambroo: vilken spelare vare som tackla han ?
Kommentera

mattias - 74: Ja jävla svingris...
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Ryssarna är sig lika. Dom är bra i en match i turneringen. Får se om det blir en nyordning nu när Tretjak är boss för förbundet.
Kommentera

Ambroo:

Ja det tackligen borde rendera i livstids avstängning.
Kommentera

Bissett19: Andra perren var en fröjd att se med svenska ögon. Snabbare, starkare och framförallt målgladare. Synd bara på Jürgen...
Kommentera

märks då tydligt att vi inte har en målvakt i form i dag
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Timander är han från MODO? Det lustiga är att dom sa att det var i stort sett fullsatt enl Ticnet. Stäng sponsortälten så kanske det ser ut som det vore fullt.
Kommentera

Portello: Jo det är mycket chanser,ryssarna är grymma när dem får ytor o få utnyttja sin skridskoåkning,periodens höjdpunkt var ju när Semin lurade upp Timander på A-läktarn o för att köpa en korv........
Kommentera

Fem mål hittils , undra hur många mål det kommer att bli? Svenska målen: Jörgen Jönsson och Jonas Nordquist.
Kommentera

70 Rodrigues: 2-0 till Ryssarna nu.2-0 målet var riktigt snyggt.Semin lurade upp Timander på läktaren och köpa korv, sedan satte han kallt pucken bakom Liv.
Kommentera

65selander: Hade varit fan så mycket bätte om "Bäckis" fick spela center, han ser obekväm ut i ytterforwardsrollen, han hade ju några byten som center i 3:e perioden sist o då såg det genast mycket bättre ut!!
Kommentera

65selander:

Oveckin blir inte med sa dom på Finlandsmatchen... Trist
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Har Ryssarna anmält Ovechkin till spel?. Kul att Bäckis fortfarande är med i gänget. Undrar om mentor Jönsson har lärt Bäckis några trix?
Kommentera

Sweden

--------------------------------------------------------------------------------

1. LIV, Stefan
Goalkeepers 30. HOLMQVIST, Johan

--------------------------------------------------------------------------------

1st Line 55. ODUYA, Johnny 29. JÖNSSON, Kenny
19. BÄCKSTRÖM, Nicklas 72. JÖNSSON, Jörgen 39. WARG, Fredrik

2nd Line 3. TIMANDER, Mattias 25. HOLMQVIST, Andreas
33. EMWALL, Fredrik 16. NORDQUIST, Jonas 9. MÅRTENSSON, Tony

3rd Line 22. PETRASEK, David 27. JONSSON, Lars
51. HANNULA, Mika 24. KARLSSON, Andreas 77. PETTERSSON, Stefan

4th Line 6. JOHANSSON, Magnus 18. HÅLLBERG, Per
11. MATTSSON, Jesper 20. LUNDQVIST, Joel 12. BERGLUND, Christian
Kommentera

mattias - 74: börjar undra om de finns finska gener i dig...lr om de är från nått annat land då du sluddrar på hockeysnack med jämna mellanrum :)
Kommentera

Fredberg:

Så visade SVT en full finne i direktsändning. När skall dom lära sig att dricka med måtta :)
Kommentera

bobbe: ganska godkänt ändå av Hento
Kommentera

Ambroo: Jag stör mig nog mest på strecken som är på och under armar.
Kommentera

Dream Team: Tror det kan bli riktigt skoj faktiskt, förutsatt att proffsen stannar hemma då det inte har nåt att bevisa mer i år. Ett lag med enbart européer skulle vara intressant och roligt att följa!
Kommentera

MonkeyBoyF: Liknar mest nåt öststatskludd, minns Lada Togliattis matchställ med förtjusning!
Kommentera

Danne_l: Jo, det blir väl svårt att jämföra, kanske. Eller varför ens jämföra? Är det ens möjligt? ;-)

Det är dock ingen omöjlighet att vi åker dit en sväng och kikar på finalspelet. Detta är dock inte helt spikat, men vi jobbar på en lösning.
Kommentera

Dream Team:

VM börjar snart ja. Känns det inte ännu mer ointressant än vanligt? Svårt att matcha OS liksom..:)
Kommentera

Frella: Inte helt olikt, faktiskt. Lika fula var dom i alla fall. Detta är dock lite intressant. Har SSK på "Åsa Edlund-vis" försökt kvotera sig kvar i den högre hockeysocietén? Vi får alltså se SSK lira hockey-VM om en dryg vecka... spännande.. ;-)
Kommentera

MonkeyBoyF: Såg väl ut som SSKs gamla i mitt tycke.
Kommentera

Vad tyckte ni om den nya matchdräkten? Jag tycker den var ful och överdesignad. Och eftersom jag är en konservativ sur typ så måste jag, lite klyschigt, säga att jag gillade den gamla bättre.
Kommentera

bobbe:

O så har SVT gått för långt när dom låter Ledin agera Rit Ola :)
Kommentera

Det bästa med matchen så här långt är Emvall...
Kommentera

65selander:
För mej känns den här matchen lite onödig. Bryr mej inte om hur det går i denna 'uppvärmninsturnering'.
Har bara på TVn i bakgrunden och byter kanal samtidigt som de byter.
Kommentera

Snygg Wikegårde är i nunan idag, lite mycket sol idag månne... :-)
Kommentera

65selander: Det är ett jävla drag på läktarna iaf...
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Någon mer än mig som tycker det är en fartfylld match? någon... tänkte väl det
Kommentera

Helg Ernest: Ajfan, så Reebok har också lagt sig till med såna där förbannat fula inlägg i avvikande färger på armarna a la Nike.
Kommentera

Bissett19: Vad roligt att se att bröderna Jönsson är med ;)
Kommentera

Bissett19: Vad roligt att se att bröderna Jönsson är med ;)
Kommentera

Bissett19: ´Nya match stassen !
Kommentera

Bissett19: ´Nya match stassen !
Kommentera

Svenska laget mot Tjeckerna imorrn:

Målvakter:
34. Daniel Henriksson, (1. Stefan Liv)

Backar:
3. Mattias Timander
6. Magnus Johansson
8. Sanny Lindström
22. David Petrasek
23. Ronnie Sundin
25. Andreas Holmqvist
27. Lars Jonsson
29. Kenny Jönsson

Forwards:
9. Tony Mårtensson
11. Jesper Mattsson
15. Rickard Wallin
16. Jonas Nordquist
17. Mathias Johansson
19. Nicklas Bäckström
24. Andreas Karlsson
31. Björn Melin
33. Fredrik Emvall
39. Fredrik Warg
72. Jörgen Jönsson
77. Stefan Pettersson

Ej ombytta:
Johan Holmqvist
Per Hållberg
Johnny Oduya
Christian Berglund
Joel Lundqvist
Mika Hannula

Kommentera

LG Hockey Games
Hejsan Hockeylovers!

Ambrosson fick tyvärr förhinder och eftersom jag köpte loss 2st biljetter på Tradera.com (se länk) så annonserar jag ut en biljett till salu.

Jag vill ha 200kr för biljetten (tar inget extra för att säljaren rekommenderat försändelsen åt mig) utan jag tar bara betalt för vad jag fick betala för biljetterna per styck.

Ni får välja om ni vill sitta på Sektion A8 Rad 6 Plats 1 eller Sektion A9 Rad 6 Plats 1

Eftersom jag åker på lördagmorgon så vill jag ha kontant betalning för biljetten senast fredag om du som skall ha biljetten finns i 060-området.

Är du däremot bosatt i Sthlm kan vi lösa det på plats bara ni hör av er till mig och jag med säkerhet vet att ni skall ha biljetten.

Jag kommer att anlända 12.40 till Cityterminalen så det vore fint om ni mötte upp mig då!

Svara i denna tråd!
Kommentera

« · 712858