Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Manfall inför VM

« · 708043 Till forumet

Sv: Manfall inför VM
Jason: Jag var kanske lite otydlig, vad jag menade var att efter OS så bleknar allt annat och i det ljuset så är VM en B-turnering. Fast titta kommer jag ju att göra. Jag har Viasat......och Canal Plus, dyrt som fan men vad gör det.
Kommentera

Frisco:

Viasat Sport ingår i Betal-TV-paketet, enligt Viasats hemsida.

Kommentera

Poffa: Vad händer med Viasat Sport då? Blir den kvar som vanligt?
Kommentera

Paddan:

Se länk.

Kommentera

Paddan:

Om jag förstod det rätt skulle den ingå i samma paket som ZTV, så har du ZTV nu så kommer du kunna se TV6 också. Om det nu inte blockas av någon kabelleverantör.

Kommentera

Poffa: Åfan, då betyder det alltså ännu en kanal som man inte kommer att kunna se, antar jag.
Kommentera

Paddan:

Man kommer starta en ny kanal. TV6 tar över allt sånt som inte är musikvideos, tex sport, serier, filmer osv. ZTV ska bli en renodlad musikkanal, igen.

Kommentera

Deas: Finns verkligen TV6 fortfarande, eller det kanske är... som jag har för mig att jag läste någonstans... att de planerar att byta namn på ZTV till TV6.
Kommentera

Bissett19: TV6 kommer visa tjeckien vs finland. Alltid något.
Kommentera

Deas: jo så är det sveriges matcher på TV3,de andra på Viasat 1......Se länk!!
Kommentera

Deas: Det är ju kanon! Hoppas att Bengan plockar ut en massa ungtuppar som får vissa upp sig och inte satsar på de gamla bockarna här hemma bara.
Kommentera

Jag skulle vilja se alla Canada's matcher nu när Crosby ska lira. Fast då måste man väl ha viasat sport eller nån annan extrakanal :/
Kommentera

Bafucin: Oavsett om man tycker att det är en B turnering eller inte så är det ett faktum att det spelas en hockey som är många många divisioner bättre än i elitserien. Som hockeyintresserad ser jag hellre en VM match än den i många fall undermåliga produkten som kallas elitserien. Att kalla VM för B-turnering eller Kalle Anka turnering är kvalificerat skitsnack som förmodligen härstammar från nån fotbolls journalist, det är ändå hyfsat kvalificerade spelare som deltar.
Kommentera

Bafucin: Desssutom så sänds IshockeyVM bara på Viasatkanaler och det gör ju att färre har möjligheter att se de tvsända matcherna.
Kommentera

Spelar väl ingen som helst roll vilka som spelar VM, det är ju bara en B-turnering. Efter OS finns det väl inget riktigt intresse för "VM".
Kommentera

Hawerchuk:

Hade inte tre Kronor vunnit OS guld hade han säkert tackat ja! Han är mätt på framgångar nu!

Tror vi har sett NR 13 för sista gången i Landslaget nu tyvärr!

Svikare eller inte. Kroppen är väl slut också kan jag tänka mig, Han är ju trots allt 35 år!
Kommentera

Frasse: Jag.

Jävla svikarsundin.
Kommentera

Deas:
Vem saknar Näslund i Tre Kronor ?
Lite förvånande att "systrarna" alltid måste fatta samma beslut.
Sundins nej tack" känns naturligt och det skulle inte förvåna mig om han tackar för sig i landslaget.
Kommentera

mattias - 74:  Nope han menade nog Thomas Steen....:-)
Kommentera

Deas:

Calle Steen :-)
Kommentera

Manfall inför VM
Hitills har Sundin, Näslund, Öhlund och bröderna Sedin tackat nej till VM. Tråkigt :/ Speciellt att Sedins inte spelar med tanke på deras ålder.

Nu hoppas jag ändå på en ung stomme i VM-laget. Nilsson, Bäckström, Steen, Sjöström, Weinhandl?
Kommentera

« · 708043