Ursäkta min otydlighet (även fast jag tror du förstod ändå). "The Final Eight" hade tillgång till sina bästa spelare. Så länge som förutsättningarna i VM inte är de samma som i OS när det gäller spelartillgången så kan det heller inte bli tal om någon revansch. Som Albert Svanberg så vackert sade igår: "Det vore att jämföra med att förlorarna i valet i höst tar revansch genom att vinna partiernas innebandyturnering." (OBS! Ej ordagrannt citerat)
Det går inte att ta revansch i VM för ett fiasko i OS. Det är inte samma förutsättningar i VM som det var i OS. I OS hade alla lag tillgång till sina bästa spelare, vilket de inte har i VM.
Ja nu börjar det dra i hop sig till vm... man hoppas ju på att zätas finger hinner läka ... hela denna nation vill ju ha en revansh på osfiaksot... ok lita på att det kommer en revansh jag törs nästan till hundra procent garantera ett vm guld men de som tittar får se
Ursäkta min otydlighet (även fast jag tror du förstod ändå). "The Final Eight" hade tillgång till sina bästa spelare. Så länge som förutsättningarna i VM inte är de samma som i OS när det gäller spelartillgången så kan det heller inte bli tal om någon revansch. Som Albert Svanberg så vackert sade igår: "Det vore att jämföra med att förlorarna i valet i höst tar revansch genom att vinna partiernas innebandyturnering." (OBS! Ej ordagrannt citerat)