Tre Kronor

17487 inlägg · 806 ämnen

Räkna med Zäta i vm 2002

80414 · » Till forumet

Sv: Räkna med Zäta i vm 2002
Et tu Brute:

Ursäkta min otydlighet (även fast jag tror du förstod ändå). "The Final Eight" hade tillgång till sina bästa spelare. Så länge som förutsättningarna i VM inte är de samma som i OS när det gäller spelartillgången så kan det heller inte bli tal om någon revansch. Som Albert Svanberg så vackert sade igår: "Det vore att jämföra med att förlorarna i valet i höst tar revansch genom att vinna partiernas innebandyturnering." (OBS! Ej ordagrannt citerat)
Kommentera

BJ: "I OS hade alla lag tillgång till sina bästa spelare..."

Du skulle ju alltid kunna fråga Slovakien eller Lettlands lagledning, om sanningshalten i ditt påstående.
Kommentera

BJ: Sant... men lite upprättelse vore inte fel....
och som sagt... det var en laginsats att förlora mot vitryssland... inte någon enskilds fel....
Kommentera

örnie:

Det går inte att ta revansch i VM för ett fiasko i OS. Det är inte samma förutsättningar i VM som det var i OS. I OS hade alla lag tillgång till sina bästa spelare, vilket de inte har i VM.
Kommentera

Räkna med Zäta i vm 2002
Ja nu börjar det dra i hop sig till vm...
man hoppas ju på att zätas finger hinner läka ... hela denna nation vill ju ha en revansh på osfiaksot...
ok lita på att det kommer en revansh jag törs nästan till hundra procent garantera ett vm guld men de som tittar får se

//örnie 20020412
Kommentera

80414 · »