masterseb: Ja inte f-n är det nån bra hockey. 1:a kedjan Sundin-Modin-Foppa funkar inte. Dom jobbar för lite.
Frölunda kedjan blixtrar till några få gånger men Alfie är för osynlig. Samme måste få mer puck och Pebben ska checka.
Sedin*2 och Samuelsson slarvar otroligt och är för långsamma gentemot de slovakiska vinthundarna.
Zetterberg-Holma-Jönsson klart bäst MEN Jönsson gör inte mycket väsen av sig.
Ner på 3 kedjor. Foppa in på Jönssons plats är önskvärt. Vem som skall ta Foppas plats vette fan dock. Bänka Sedin-kedjan.
Ronnie Sundin borde också bänkas. Samt att Bäckman borde få mindre speltid till förmån för Lidas. Kenny är j-t bra. Skulle enkelt gå in i en NHL-klubb trots hans säsong med allsvenskt tempo.
Dream Team: Äh, det var väl det jag försökte säga med mitt konstiga inlägg... att inget av lagen i sådana fall ställer upp med sin förstemålvakt i kvällens match. Jag förmodar att Budaj är förstemålvakt i Slovakien, eller så har de ingen uttalad förstemålvakt.
För mig som MoDoit är det självklart intressant att se att Krizan får en ordentlig genomkörare (och helst håller nollan) innan elitserien startar om igen, fast samtidigt så är det ju trevligt om Sverige gör lite mål också. Knepigt det där.
Danne_l: Äh, spring iväg och tjacka en hemtrevnad vetja...
Är det förresten i den här matchen det är tänkt att den där superfenomenaljättebäste Lubos Bartecko ska börja att visa sig även i poängprotokollet och inte bara i utvisningsstatistiken?
Danne_l:
Men det är ju välbehaget vi vill åt. :-)
Jaja, nu har du fått dit trivseln där uppe. Men välbehaget blir du inte av med. Catfish?