Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Spelare i VM truppen!!!

« · 211758 Till forumet

Sv: Spelare i VM truppen!!!
mysmi: Man måste ändå göra det. Tänk om vi skulle ha exakt det här laget som vi har nu...då skulle vi inte komma långt..det e för många som e orutinerade..och drag kedjan har ju varit rent usla i Tre Kronor
Kommentera

bajenmattias: Jo, jag tror faktiskt det. Det behövs någon som drar igång hela laget, och som motståndarna har respekt för..och Foppa lyckas med allt det
Kommentera

Frölunda85: de är ju så att det är laget som ska vara bra, att hoppas på enskilda spelare som sundin, foppa osv det är ingen ide. Det har ju visat sig några gånger förut. det finns många bra spelare förutom dem så vi kan nog komma låmgt i VM ändå
Kommentera

Frölunda85:

en 100 % foppa kan inte vinna guld åt ett helt land Ishockey är som bekant ett lagspel :-)

Heja Leksand!
Kommentera

bajenmattias: Ja du, jag e väldigt go.
Nja..man vet aldrig..har vi riktigt tur, och då menar jag RIKTIGT tur, så kan tex Colorado åka ut...då får vi Foppa..och e han 100 procent så vinner vi VM
Kommentera

Frölunda85:

e du go eller? *S*

Foppas och Suddens och Näslunds lag kommer att gå långt i NHL det vet jag :-)
Kommentera

bajenmattias: Tror på alla dom utom Magnus Johansson..han har inte varit så bra.

Va??Vet du att vi inte får Foppa, sudden och näslund??det kan man vell inte veta nu?
Kommentera

Spelare i VM truppen!!!
Jag har tagit ut en del spelare somjag tror kommer med till vm och som jag nog tror Hardy också plockar ut annars är han mer än lovligt korkad!!!

Henrik Lundqvist

Magnus Johansson
Ronny Sundin
Thomas Rhodin

Mika Hannula
Johan Davidsson
Niklas Andersson
Jörgen Jönsson
Peter Nordström
Magnus Wernblom + en del som jag är osäkra på b.la Kronwall och Lindman :-)

Kanske är dessa lirare tungan på vågen i Vm för att lyckas för vi lär ju inte få varken Sundin Forsberg Lidström eller Näslund till VM!
Kommentera

« · 211758