Tre Kronor

17487 inlägg · 806 ämnen

stort aik fan's tråd

247621 · » Till forumet

Sv: stort aik fan's tråd
Robert P: ja du har rätt!
Kommentera

Skidrow: Mja, sett till dom som spelar alla landskamper så tror jag inte att det gör nån större skillnad på tätheten. Dom spelar väl i princip tre matcher i veckan under hela säsongen.

Att tacka nej för att man är sliten efter grundserien i NHL är ett hån. Speciellt eftersom man utan några som helst problem och mer än gärna skulle fortsätta säsongen med Stanley Cup-spel, trots att dom är så slitna att dom absolut inte kan spela tio VM-matcher.

Undrar vem som blir först med ett rakt och ärligt svar av NHL-miljonärerna.
"Jag vill inte spela VM, det är inget som tilltalar mig i år"
Kommentera

Robert P: jo men matcherna i NHL ligger väl något tätare? ...men med tanke på den lönen dom har så borde dom ju absolut klara av det...
Kommentera

datsyuk: såg på sport sidorna att hedberg nobbar VM nu blir det nog lundqvist som får stå
Kommentera

datsyuk: Vad talar du om?
Kommentera

Robert P: det är fan rätt! dom e nå jävla lata miljonärer över atlanten!
Kommentera

Skidrow: NHL-spelarna ska inte behöva vara mer slitna än spelarna från Elitserien.

När Magnus Johansson och Thomas Rhodin glider in och ska starta VM-turneringen kommer han ha lirat fler tävlingsmatcher än NHL-spelarna under den här säsongen.

17-18 landskamper, 50 elitseriematcher, 13-20 slutspelsmatcher.

Det är bara en myt att man skulle vara mer sliten som NHL-spelare.
Kommentera

Skidrow: jag tycker inte dom ser ut att va ur form
Kommentera

stort aik fan: jo visst! har dom ingen anledning borde dom komma till vm om dom känner sig i form vill säga. De kan ju vara ganska slitna efter 82 matcher i NHL ! men frågan är om dom känner sig ur form om dom höjer landslaget?
Kommentera

Skidrow: jag tycker det är fel av NHL spelarna att nobba TRE Kroner man måste e ju repensetra sitt land det ska jag göra när jag blir sjärna i NHL
Kommentera

stort aik fan: jo hedberg och Henke lundqvist
Kommentera

stort aik fan's tråd
jag tycker dom borde ta me hedberg om inte salo kommer
Kommentera

247621 · »