Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Sverige - Finland

« · 681686 Till forumet

Sv: Sverige - Finland
Bissett19: Otroligt stort av Kronwall.Nu är det ju bara hoppas att medaljerna räcker så även han får en medalj.
Kommentera

Poffa: Håller med!!!

STORT!!!
Kommentera

Om Mattias Öhlund inte får någon medalj för att han åker hem, då kommer Niklas Kronwall att skänka sin medalj till Öhlund. Allt enligt SVT.

Stort!

Kommentera

rödovithockeydy: hehe..ni är allt lite sentimentala av er; Svenskar....*himlar*
Kommentera

rödovithockeydy: Snart 24 timmar kvar till OS finalen satan va skönt
Kommentera

Vad sa Jagr till dej efter matchen", frågade någon Henrik Lundqvist.
Han sa bara: "Bring it home", svarade Henke.
Bring it home, OS-guldet. Gör det Henke.
Kommentera

Friman SR: tsssss..du vet redan att vi
Kommentera

Karoliina: hicka inte så mycket, hålla andan och svälj tre gånger så är den kvävd, men fiser du under tiden då funkar det inte........;-) HAKKAPELLEANTISOUMILAINENCONSIPACY, ogillar denna Pelle som hakkar hela tiden.....;-) Heja Sverige.....;-)
Kommentera

Friman SR: ge upp nu *hickar*
Kommentera

Nu är det så här... Ishockey ÄR idrott... Ishockey finns på OS-programmet... Sport är allvar och ishockey är oerhört allvar... Vårt ÄLSKADE landslag, Sverige gör en taktikmatch i turneringen mot Slovakien. För framförandet där får vårt ÄLSKADE landslag slag på käften för att de beter sig som fjollor gentemot Kleti och Pleti.....
- Hoppas verkligen att de förlorar mot Swiss nu... Dom jävlarna ska bara förlora... Blää, bläää, blääää.....

Nu, nu kan man ju undra när det är dags för GULDFINAL, om det gapas lika mycket????

Ishockey ÄR idrott... Taktik ingår JA... Stackars satar som köpte resepaket med bara Slovakienbiljetten..., BAD LUCK säger jag till dom, ishockey är idrott, OS är grym idrott och nu är vi GULDFINAL.......Heja Sverige....
Kommentera

Tack alla mina vänner.

Kommentera

Sverige - Finland
Är detta en rysare eller? Allt kan hända mellan dessa hungriga lag, men jag tror Trekronor vinner på rutin.
Kommentera

« · 681686