Jaa... verkligen... skönt att Jönsson och Nordström finns säger jag bara... annars hade vi varit utslagna.... Vilken vinst... jag är helt slut...
tjing
>Link: Sv: Sverige-Finland > >ja kom på orsaken till förlusten idag.. de finns ju färjestadspelare >i laget! dom för otur med sig > >Link > >2003-05-07 20:35:57
ribba9: jo det är ju dumt men frågan är om vi kommer att klara av att göra mål senare i matchen. ju längre in i matchen vi kommer desto mer stressade blir spelarna
Vi har haft sex två minutare och finnarna två. Man måste tydligen vara klen och klädd i blått för att få en utvisning med sig, och ramla är ett måste. *suck*
Bra att Salo självmant bytte, inte för att han var dålig utan för att en förändring behövdes. Nu kör vi över finnarna i tredje, som fortfarande har kvar Hurme i målet.
nu tror jag finnarna kommer snacka ihop sig och försvara sig i tredje. Vi kommer få otroligt sårt att göra mål men om vi får ett tror ja inte finnarna orkar resa sig igen. De kommer satsa allt på försvar
Vilken vinst... jag är helt slut...
tjing
>Link: Sv: Sverige-Finland
>
>ja kom på orsaken till förlusten idag.. de finns ju färjestadspelare >i laget! dom för otur med sig
>
>Link
>
>2003-05-07 20:35:57