Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Tre Kronor

« · 1499010 · » Till forumet

Sv: Tre Kronor
Frella: Rimligen borde ingen av de två ta en plats.
Kommentera

NuMo: Frögren lär inte komma med iaf. Segast.
Kommentera

70 Rodrigues: Håller Ahnelöv på att spela till sig en VM-plats?
Kommentera

Vi går in i VM målvaktslösa.
Kommentera

mattias - 74: Ahnelöv, vilket jävla rundningsmärke. Brynäsformationen är klart bäst.
Kommentera

USA gör 1 - 0 direkt i inledningen. Tjejen som sjöng nationalsången var bland det bästa jag hört. Helvete vilken pipa..

Redigerad kommentar

Kommentera

Erik karlsson klar för VM! kommer bli grymt det här!
Kommentera

Här är spelarna som ska lira i Sverige - USA.
Kommentera

Bissett_19: Nu väntar vi bara på Erik Karlsson... Sen ser laget bra ut, förutsatt att Fasth hittar storformen.
Kommentera

Och på Torsdag ansluter Daniel Alfredsson till Tre Kronor.
Fan vad kul.
Kommentera

Alfie till VM! Fan vad kul!
Kommentera

Tycker Uffe Bodins trupp ser riktigt bra ut.
Kommentera

70 Rodrigues och Blizzard:

Väx upp och spy galla i eran grannes brevlåda istället.
Förstör inte även detta forum.
Jag ser fram emot lite schyssta diskussioner istället för att ni ska sitta och ösa en massa dynga till varandra.
Hoppas moderatorn tar er i örona ordentligt nu...

Tre Kronor var för övrigt helt under isen ikväll och jag set fram emot gallringen lite senare ikväll.
Kommentera

70 Rodrigues: inget av våra lag filmar iaf ;)
Kommentera

70 Rodrigues:så du tycker ekholm har varit bra??

han har enligt mig bara gjort misstag, och gav inte ens sin klubba till fasth när han tappat sin...

Kommentera

70 Rodrigues: hade du kollat tre inlägg ner och satt musen över nicket "lu93rowa" så hade du sett att han är frölundait. Så det var inte en timråit eller modoit!

TATTARE!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Såg du Renbergs lista över enligt honom VM-klara spelare? Ekholm, Larsson och Kroken var med, hehe...
Kommentera

Peja: Såg precis att det var någon lallare från MoDo eller Timråhåll(orka hålla koll på alla IDIOTER) som tycker att Lundqvist o Pettersson formationen fick mest uträttat samt att Ekholm var värdelös.
Kommentera

70 Rodrigues: Fan vad konstigt, han som är medioker och bara kan glänsa pga Silfverberg...

Redigerad kommentar

Kommentera

Järnkrok fick priset som matchens lirare :-)
Kommentera

70 Rodrigues: dock har pettersson och joel kedjan fått mest gjort under denna turnering, den enda kedjan jag tycker är godkänd faktiskt,

ekholm måste bort från backen, han har gjort så många dåliga saker...  helt bedrövlig

Redigerad kommentar

Kommentera

Peja: Det är ju beklagligt hur jävla mycket han filmar så fort han visar sig på isen, speciellt nu i Tre Kronor ;-) Allvarligt, vem tyckte att Järnkrok "är en medioker skridskoåkare, inte har bra spelsinne och är otroligt klen." Den personen måste ju verkligen vara en fullkomlig IDIOT!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Förmodligen inte. Häromdagen fick jag veta att Järnkrok är en medioker skridskoåkare, inte har bra spelsinne och är otroligt klen. Om så är fallet har jag ingen aning om hur han kan platsa i elitserien och framförallt inte i Tre Kronor. På beskrivningen låter han ju som en div3-spelare.
Kommentera

Peja: Tror inte att Modolallarna och Timråtattarna håller med ;-)
Kommentera

Peja: Sverige suger verkligen!!!
Kommentera

"Järnkrok är den enda av våra forwards som har förmågan att åka fort och hela tiden ha kontroll på pucken. Han gör allting i väldigt högt tempo" - Renberg mitt under matchen mellan Sverige och Finland...
Kommentera

Bedrövligt Sverige, vad Fredrik Pettersson står o lallar om vet jag inte.
Kommentera

lu93rowa:Ersberg är makalös som vanligt!
Kommentera

Nu ligger vi under mot vitryssland... verkar ha svårt för dom :P
Kommentera

Den årliga offieciella 3kronor gangbangen är inställd.
Kommentera

Jag gillar den musikansvarige i Hartwall Arena.  Finland släpper in både 2-1 och 3-1 och direkt spelar Hurriganes It ain´t what you do.

http://www.youtube.com/watch?v=ZYQgibHcV6Q 

Kommentera

ser att ingen skrivit nått här än, angående matcherna så ser det värdelöst ut...
Kommentera

Bissett19: Haha ja! =)
Kommentera

Bissett19: Och Bykov verkar inte vara så nöjd med dom finska domarna.
Kommentera

MarcusElving:

Det verkar ryssarna också tro=)
Kommentera

Salle: Vafan, jag trodde matchen gick ikväll!
Kommentera

Hockeyfest i Globen.

Tre Kronor har 4-0 på den ryska björnen efter 8 minuter... 
Kommentera

En tokig jäkla bildproducent i hockeymatchen. Påminner om dåren som missade Sundins mål mot Finland en gång i tiden.
Kommentera

roligt att dom våga sej. Så här långt uppe i norr åtminstone.
Kommentera

Herminator:
Supertack för hjälpen !!:D
Kommentera

LHC-girl: SVT-Play visar matchen LIVE med start 17.50.
Kommentera

Någon som vet om man kan se Ryssland-Sverige matchen ikväll på webben ?? Skulle va trevligt när man inte har tillgång till tv (på jobbet) !!
Kommentera

Projta: Juniorhockey-boken har ju en tråd om mästerskapet.
Kommentera

Fel tråd kanske ... men är det någon som har en bra sida för Junior hockey VM som spelas nu i December?
Kommentera

Olle: Orutin och säkert lite trötthet avgjorde i sista matchen.
Kanske lika bra att Mårts träd inte fick växa upp till himlen redan i första försöket.
För tänk vilka rubriker som Nyström, Ros och dom andra mediatomtarna då hade fått slå upp?
Vi hade redan varit klara VM-segrare....
Kommentera

Modoante: Det kan jag hålla med om. Samtidigt så får man kanske se det som lite av ett angenämt problem att vi har så många unga lovande backar att spela in i landslaget för framtiden. På kort sikt så tycker jag ändå att det här orutinerade laget har stått upp bra, det får man väl ändå säga?

Usch avslutningen var ändå i bistraste laget. Tom i uppehållet ska man måsta känna på den beska smaken av nederlag :)
Kommentera

"Två minuter senare satte Petri Kontiola 2-1 till Finland och Sverige var för första gången under turneringen i underläge"
Dom sa det även i tv, jag har för mig att sverige låg under med 3-1 mot tjeckien första matchen..?
Kommentera

Olle: Sant orutinen lyser igenom Så här med facit i hand så tycker jag det är synd att Timander tackade nej till denna turnering.
Kommentera

Modoante: Orutinen är ju ett problem, typ sebbe erixons agerande vid 2-1. Men Junlands agerande vid 3-1 är det värsta jag sett. Glider bakom finne nr 2 och tillåter 2-1 läget att hända. Där måste man kasta sig på isen och täcka av vinkel, alternativt totalt kapa benen på finnen. Det där målet hade aldrig behövt hända.
Kommentera

70 Rodrigues: Ja riktigt onödigt det kändes ju som om Tre Kronor hade ganska bra kontroll på matchen.
Kommentera

« · 1499010 · »