Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

Tre Kronor är snart ett B-Lag

« · 272459 Till forumet

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
danoj:

Jo, men bara för att ens favorit spelare inte kommer med så behöver man ju inte kritisera tränaren, själv blev jag besviken då Hannu Aravirta inte tog med Ville Nieminen, men jag måste ju acceptera det, och troligen så har Aravirta valt rätt spelare ändå.
Kommentera

sen är jag lugn. däremot tycker jag att det är dom som klagar som ska lugna ner sig, inget VM är ju spelat ännu, vad säger dom om Hardy tar guld med tre kronor då?
Kommentera

finne85: Vem har skrivit att hardy är sjuk?
Och jo, i vissa aveseenden vad gäller laguttagningen så tycker jag han är fel ute, det är ändå han som tar ut laget, rätt självklart att man då beskyller honom för att ha tagit ut fel spelare.
Kommentera

danoj:

Jag måste ju försvara ERAN Hardy som ni tycker är sjuk o.sv.
Det är väl inte Hardy det är fel på, eller hur?
Kommentera

finne85: Nja, nu får du lugna ner dig, du får helt enkelt acceptera att man får ha olika åsikterom saker o ting, det motiverar inte att skriva att man e "sjuk".
Kommentera

Ni är allt bra sjuka ni... helt otroliga.

han har nog bättre koll än vad ni har så klaga inte på allt, det är spelarna det är fel på, han har tagit ut bästa truppen, och kan inte göra så mycke mer.

Så är det.
Kommentera

jag skriver GÄRNA på protestlistan...
det blir väl nagelbitarmatcher mot lag som vitryssland och mongoliet nudå :D
Kommentera

Wewillwintoday: Jag tror vi är många som skriver på. Tror dock ändå Hardy får sitta sitt livstidskontrakt och ta ut trupper av gamla och nya Djurgårdare som inte vinner nåt. Han ÄR ju framtiden för svensk hockey så är det bestämt. Men kanske, kanske ändå om vi trillar ner i B-gruppen...
Kommentera

danoj: Jag hoppas nästan att det blir riktigt stort jäkla fiasko så vi får en coach som kan ishockey. Hardys laguttagning är pinsam...
Fruktansvärt dålig... Sjukt är vad det är..
Snart måste vi svenskar skriva en lång djävla protestlista att han ska avgå...
Kommentera

goliat: Om man ska se någonting positivt i hardy's laguttagning, så är det att jag mycket hellre tar ett misslyckande nu i VM än senare i tex World Cup eller OS, blir det platt fall nu i VM tror jag inte ens Hardy får en extra chans.
Kommentera

Tre Kronor är snart ett B-Lag
kollar Hardy Nilssons Vm trupp och ser en spelare
som Jörgen Jönsson? i truppen en spelare som inte
gjorde ett enda mål i slutspelet vore det inte bättre att
haft Pelle prestberg på hans plats, vart är en lirare som
Pierre Hedin som Hardy tyckte var medelmåttig!! man kan
bara fråga vad Hardy vill med Landslaget daxs att avgå hardy!!!
härligt att "Z" kommer till Vm kan rädda oss från fiasko...
Kommentera

« · 272459