Tre Kronor

17483 inlägg · 806 ämnen

VM-förstärkningar

« · 392889 Till forumet

Sv: VM-förstärkningar
Dragan 2k: tycker också att det ska bli kul att han kommer till VM och nu får vi se om han lyfter laget till att spela änu bättre.
Kommentera

Poffa: zzz. Lägg ner tramset med familjen... Och vill han spela i de bästa turneringerna så bör han visa lojalitet. Så jävla svårt är det väl inte. Eller han kan ju böla om familjen då?
Kommentera

RocknRolf:

Tramset med familjen? Allt kretsar inte kring hockeyn. Framför allt då det gjort det konstant i sex månader och man är enormt besviken efter att ha blivit utslagen ur Stanley Cup.

Nu vill han ju dessutom ställa upp, men då kanske vi skall neka då han inte ställt upp i tidagre VM-turneringar.
Kommentera

Poffa: Haha... ja det måste vara extremt omotiverande att spela prestigematcher i VM på grund av familjen. Stanley cup... Visst. Men fan han är en vuxen människa. Någon form av psyke måste han ha.
Säg så här: ställer han inte upp i det här VM:et så har han inget i WC att göra.
Jag vill gärna höra att "allt kretsar inte kring hockeyn" när det är OS eller WC.
Kommentera

Poffa: nä jag håller med dig poffa man kan inte kräva att han ska vara med i VM och nu när han väl ställer upp tycker jag att vi ska vara glada över det
Kommentera

frölunda: Visst, men han kan inte förvänta sig en gratisplats i WC och OS heller. Får se hur kul han tycker det är om de inte ringer upp då. Men det är nog jättekul, då har han ju tid med familjen
Kommentera

RocknRolf: men jag håller också med dig till viss del rocknr det skulle inte vara något tjafs om familjen om det var OS eller WC
Kommentera

« · 392889